Badania krwi! Ważne!!

1. Data: 2003-02-05 18:35:22

Temat: Badania krwi! Ważne!!
Od: "Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam pomózcie!!! Gdzie w Łodzi można zrobic badania krwi bez
skierowania??? To dla mnie bardzo ważne. Bardzo prosze o pomoc!!!!

Zuzanna

2. Data: 2003-02-05 19:21:34

Temat: Re: Badania krwi! Ważne!!
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl> napisał w
wiadomości news:b1rli8$cr2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Błagam pomózcie!!! Gdzie w Łodzi można zrobic badania krwi bez
> skierowania??? To dla mnie bardzo ważne. Bardzo prosze o pomoc!!!!

W obecnych czasach to chyba dokładnie wszędzie tam, gdzie można
zrobić ze skierowaniem, tyle że bez skierowania wszystko kosztuje (a ze
skierowaniem czasem tećż za niektóre badania trzeba zapłacić).

--
Lejak
j...@p...onet.pl

3. Data: 2003-02-05 19:32:05

Od: "Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W obecnych czasach to chyba dokładnie wszędzie tam, gdzie można
> zrobić ze skierowaniem, tyle że bez skierowania wszystko kosztuje (a ze
> skierowaniem czasem tećż za niektóre badania trzeba zapłacić).

Dzięki za uświadomienie ;-). Ale ja nie wiem GDZIE! Chodzi mi o to, żeby
było szybko.
Rano musze zrobić i nie mam czasu na szukanie.
Pozdr.

4. Data: 2003-02-05 19:34:46

Od: Digit <d...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl> wrote in

> Błagam pomózcie!!! Gdzie w Łodzi można zrobic badania krwi bez
> skierowania??? To dla mnie bardzo ważne. Bardzo prosze o pomoc!!!!
>
> Zuzanna

Gdzie konkretnie to Ci nie powiem, ale odplatnie to powinna kazda pracownia
analityczna.

Pozdrawiam
Darek

5. Data: 2003-02-05 19:40:36

Od: "Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja nie wiem GDZIE!
Wiem tylko gdzie jest Centum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi, ale czy
tam robią normalne badania?

Zuzanna

6. Data: 2003-02-05 20:19:50

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b1rpch$hk5$1@atlantis.news.tpi.pl, Edyta G.
<e...@p...NOSPAMonet.pl>:
> Ale ja nie wiem GDZIE!
> Wiem tylko gdzie jest Centum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi,
> ale czy tam robią normalne badania?

Zuzanna - w kazdej wiekszej przychodni, tam gdzie jest laboratorium. Probki
przyjmuja zwykle rano tak 7-9 itp.
Jak nie wiesz, gdzie sa przychodnie, to poszukaj w ksiazce telefonicznej na
niebieskich stronach.

--
Robert

7. Data: 2003-02-05 20:23:14

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Rydzowej ( Teofilów), koło ryneczku jest przychodnia ,
a w przychodni nowo otwarte labolatorium. Bardzo miłe panie
pobieraja krew :-).

--
Kasia

8. Data: 2003-02-05 21:19:54

Od: "Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie wiesz, gdzie sa przychodnie, to poszukaj w ksiazce telefonicznej
na
> niebieskich stronach.

Przecież jak bym miała możliwość to gdzieś sprawdzić, to bym Wam nie
zawracała głowy! Ale dzięki.
Pozdr.
Zuzanna

9. Data: 2003-02-05 21:24:59

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b1rv6o$cqg$1@atlantis.news.tpi.pl, Edyta G.
<e...@p...NOSPAMonet.pl>:

> Przecież jak bym miała możliwość to gdzieś sprawdzić, to bym Wam nie
> zawracała głowy! Ale dzięki.

No w internecie przeciez... sa ksiazki telefoniczne, rozne informatory
miejskie, itp...

Ja bym Ci mimo to podal pare miejsc, ale nie znam Łodzi, sorry!

--
Robert

10. Data: 2003-02-08 09:16:04

Od: "Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za odpowiedzi! Byłam, zrobiłam, w poniedziałek odbieram
wyniki. Dzięki wielkie jeszcze raz. Pozdrawiam

Zuzanna

[OT] rentgen --> jpg
tabletki antykoncepcyjne-logest
Tarczyca
Jak dziala lek ?? kiedy sie go stosuje ??
EEG ?