Badanie EMG - interpretacja wyników - ubezpieczenie

następny post »
From: grzech <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Badanie EMG - interpretacja wyników - ubezpieczenie
Date: Wed, 2 May 2007 12:43:52 +0200

Witam.
Tak sie składa że miałem przyjemność sprawdzenia na sobie
co to jest porażenie nerwu strzałkowego. Lekarze określili
to jako 'pełne porażenie'. Wypadek nastąpił końcem lipca06.
Jako że byłem ubezpieczony zgłosiłem ten fakt gdzie trzeba.

Towarzystwo ubezpieczeniowe skierowało mnie na badania dopiero
7 miesięcy po wypadku, kiedy już byłem po dwóch rehabilitacjach.
Zresztą jak mnie zapewniano telefonicznie powinienem zgłosić
roszczenie (czy jak to sie nazywa) nie wcześniej jak po odbyciu
czy też zakończeniu rehabilitacji i nie później niż 3 lata.

Pani/e które mnie potraktowały aparaturą EMG potwierdziły
że nerw strzałkowy jest delikatnie mówiąc niezbyt sprawny.
Komisja - lekarz, także nie miał co do tego wątpliwości.

Myślałem więc że z odszkodowaniem nie będzie większych problemów
a tu ni z tego ni z owego dostałem kilka% tego co miałem w umowie.
Zresztą nieważne, ważne że jakieś osoby tłumaczyły mi że mój uraz
jest jakiś taki urojony. Określono go korespondencyjno - zaocznie
jako: "częściowe uszkodzenie" "nieznaczne ograniczenie ruchów"
oraz "uczucie opadania stopy"..

----
Mam prośbę jeśli ktoś mógłby powiedzieć co oznacza ten tajemniczy
opis na wyniku badania EMG będe bardzo wdzieczny. <grzech>

zeskanowane wyniki badań (podpisy i nazwe pracowni wymazałem):
http://img182.imageshack.us/img182/5397/grupy0001vl2
.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/4559/grupy0002nk7
.jpg