Badanie dna oka

11. Data: 2002-05-27 09:27:31

Temat: Re: Badanie dna oka
Od: "Kornik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Waga <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acslu6$avh$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Kornik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
..

> ale
> tez
> >
> Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
>
> Mam dodatkowe pytanie jak długo trwa ten stan gorszego widzenia ?

Wiecej konkretow moge podac dzisiaj albo w srode bo wlasnie mam skierowanie
na badanie dna oka

pozdrawiam
Kornik

12. Data: 2002-05-27 15:53:33

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dodatkowe pytanie jak długo trwa ten stan gorszego widzenia ?

samo gorsze widzenie to ja mialam ze 1,5 godziny i tak , jak ktos pisal to
co daleko widac ok , ale to co np nie widzilam ktora jest godzina patrzac na
zegarek na reku , bo mi sie rozmywaly wskazówki

dla mnie nagorzej bylo ze swiatlem, bo zrenice mialam poszerzone ponad 4
godziny, po domu musialam chodzic w okularach przeciwslonecznych

Ewa

elektroliza
Testy z anatomii
Testy z anatomii