Bajpasy

1. Data: 2003-07-09 19:21:02

Temat: Bajpasy
Od: "Juliusz" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w rodzinie starszego pana (65l). Prosze szanownych grupowiczow o
wskazanie miejsc gdzie najlepiej wyslac go na operacje w Polsce. Slyszalem,
ze sa metody wszepiania bajpasow bez otwierania calej klatki piersiowej. Czy
to prawda i czy w polsce sie to robi ?

Juliusz

2. Data: 2003-07-09 20:04:51

Temat: Re: Bajpasy
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juliusz <j...@f...pl> napisał(a):

> Mam w rodzinie starszego pana (65l). Prosze szanownych grupowiczow o
> wskazanie miejsc gdzie najlepiej wyslac go na operacje w Polsce.

Miałam sporo praktyk w Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Wszyscy
pacjenci, z którymi miałam styczność, a mieli wszczapiane by passy, byli
bardzo zadowoleni. Praktycznie byli ze wszystkich stron Polski.
Hospitalizacja tam u nich trwa po zabiegu zwykle koło tygodnia, nawet 6 dni,
a potem przesyłają do szpitala gdzie rozpoczęto diagnostykę. W sumie około 2
tygodni i tylko wracać do zdrowia :).

Pozdrawiam, Madzia

3. Data: 2003-07-09 22:32:29

Od: "Juliusz" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
dni,
> a potem przesyłają do szpitala gdzie rozpoczęto diagnostykę. W sumie około
dzieki,

A jaka metoda robi sie bajpasy ? Slyszalem, ze sa metody bez wielkiego
otwierania klaty ?

J.

4. Data: 2003-07-10 07:14:11

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juliusz <j...@f...pl> napisał(a):

> A jaka metoda robi sie bajpasy ? Slyszalem, ze sa metody bez wielkiego
> otwierania klaty ?

Może tu coś znajdziesz: http://www.sccs.com.pl/o_szpitalu/o_szpitalu.htm
Jak dla mnie wszczepienie by passu wymaga "trochę" miejsca :)

Pozdrawiam...

5. Data: 2003-07-10 16:50:42

Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juliusz wrote:
> [...]
> Slyszalem, ze sa metody wszepiania bajpasow bez otwierania calej
> klatki piersiowej. Czy to prawda i czy w polsce sie to robi ?

a ja polecam GCM - Gornoslaskie Centrum Medyczne w Katowicach Ochojcu :)

p.

W jaki sposób przyrządzać dorożdże do picia?
gronkowiec złocisty
osteoliza?
podrażnienie wyrostka robaczkowego
Kuracja antybiotykowa??