Bakterie i grzyby w gardle

1. Data: 2003-07-09 20:17:50

Temat: Bakterie i grzyby w gardle
Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wymaz z gardła wykazal w moim gardle obecnosc:
bakterii
Haemophilus influenzae
Staphylococcus aureus
grzyby
Candida albicans

Czy jest szansa zeby sie tego pozbyć?
Jakie moga byc konsekwencje posiadania tych lokatorow w moim gardle ??

Pozdrawiam
Maciek

2. Data: 2003-07-10 11:31:35

Temat: Re: Bakterie i grzyby w gardle
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Candida albicans
>
> Czy jest szansa zeby sie tego pozbyć?
> Jakie moga byc konsekwencje posiadania tych lokatorow w moim gardle ??

Witam
Jeżeli możesz to spróbuj wziąć do ust na 3 sek. łyżkę stołową spirytusu 90%
a następnie ten spirytus połknij. Za 3 m-ce powtórka.Powinno zadziałać.
Wypróbowałem na swoich dzieciach. Pomogło.
Powodzenia Jurek.

3. Data: 2003-07-10 18:33:21

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakie moga byc konsekwencje posiadania tych lokatorow w moim gardle ??
>
> Szansa na pozbycie sie oczywiście jest, na wyniku wymazu pewnie został
uwzględniony antybiogram, wiec lekarz powinien dać antybiotyki na które te
bakterie i grzyby są wrażliwe, do tego proponuję Trilac i jogurty.Podstawa
to regularne zażywanie leków i do końca albo jeszcze dłużej, pamiętaj ,że
szczególnie S.aureus (gronkowiec złocisty ) to bardzo paskudna bakteria, a
skutki...poważne..lepiej nie krakać..powodzenia.A

4. Data: 2003-07-10 21:06:19

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 10.07.2003r. o 13:31) j...@o...pl napisał:

> Jeżeli możesz to spróbuj wziąć do ust na 3 sek. łyżkę stołową spirytusu 90%
> a następnie ten spirytus połknij.

Potwierdzam skuteczność tej metody.

Sam osobiście nie miałem żadnych "grzybków", ale znajomy miał małą "narośl"
na języku. po wizycie u kolejnych dermatologów/lekarzy i kuracji m. in.
Ketokonazolem (a trwało to około 3 miesięcy) pewna lekarka poleciła mu taką
kurację. Po 2 tygodniach nie było grzyba ;-)

--
\_\ /_/ || pozdrawiam Szczepan
\_\ /_/ # || GG: 825329

5. Data: 2003-07-11 00:27:55

Od: "Rafalski" <shaft[usun_tekst_w_nawiasach]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Użytkownik escribió:

> Jeżeli możesz to spróbuj wziąć do ust na 3 sek. łyżkę stołową
> spirytusu 90% a następnie ten spirytus połknij. Za 3 m-ce
> powtórka.Powinno zadziałać. Wypróbowałem na swoich dzieciach. Pomogło.

Ale chyba nie pozwoliłeś im po tym prowadzić samochodu?

Rafalski

Bajpasy
W jaki sposób przyrządzać dorożdże do picia?
gronkowiec złocisty
osteoliza?
podrażnienie wyrostka robaczkowego