Balik w przedszkolu

1. Data: 2005-01-07 13:45:04

Temat: Balik w przedszkolu
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!
moja córeczka wybiera sie na Balik Przebierańców w przedszkolu i wybór strojów
jest olbrzymi poczynając od motylków, księżniczek itp. i tu mam problem
ponieważ baal jest pod hasłem:"Jestem Europeiką" i oprócz Hiszpanki nic mi do
głowy nie przychodzi, moze Wy mnie jakoś zainspirujecie? Będę bardzo wdzieczna
Pozdrawiam Agnieszka

1. Data: 2005-01-07 14:11:17

Temat: Re: Balik w przedszkolu
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak samo jak za hiszpanke mozesz ja
przebrac tez w jakis polski stroj, np za lowiczanke.. w koncu tez jestesmy w
unii ;) hi hi
a tak na powaznie mozna tez troszke poimprowizowac na temat flabi
unijnej-blekitu i gwiazdek..
powodzenia
--
Honorata Kulesza
honkul maupa o2.pl

1. Data: 2005-01-07 16:48:41

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze wrozka Europejka - dluga suknia, spodnica lub peleryna uszyta z flag
krajow UE,a na glowe niebieska korona z brokatowymi zlotymi gwiazdami.
W reke niebieska rozdzka rowniez z gwiazdka.

Mozna tez skomponowac elfa Europejczyka - niebieska bluzeczka z gwiazdami,
niebieskie rajstopki, niebieskie skrzydelka, niebieskie wlosy, a spodniczka
z flag. Moze nawet niebieskie policzki ze zlotymi gwiazdeczkami-piegami.

Itd, itp. krasnoludki, ksiezniczki...

inne moje pomysly to stroje ludowe, np. goralka, tyrolczyk, a takze postacie
z bajek europejskich, np. Pipi

pozdrawiam serdecznie

PS Ciekawe w co moj maly ludzik ubierze sie na swoj pierwszy bal :)
--
Anngo i Blazej (06/09/2004)

Zobaczcie jakie fajne
perminy o ooe na emule