Ballada o ...

1. Data: 2015-02-16 22:43:09

Temat: Ballada o ...
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Chiron, tak jakoś z Tobą mi się ten facio kojarzy. Of kors mówimy o
moich skojarzeniach a nie o rzeczywistości więc bez urazy :)

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,17396112,Aaaa
__Rodziny_katolickiej_szukam.html#Czolka3Img

Dębska

P.S. Cześć Żółta. I tak nie widzę Twoich postów więc wystarczy że dygniesz
;)

2. Data: 2015-02-16 23:48:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Za to mądry psycholog;

Lekarz posłuchał i mówi: "Panie, weź pan podrzyj ten testament". A zna pan doktor
jakąś organizację społeczną, która kogoś mi znajdzie, skoro kościół zawiódł? - pytam.
"Nie, nie znam. A to świnie!" - powiedział jeszcze psycholog.

3. Data: 2015-02-17 00:21:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=itXztiTwSRk

4. Data: 2015-02-17 10:24:59

Temat: Re: Ballada o ...
Od: koń Fritz i jego pan dr Schultz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 o 22:43, p...@g...pl pisze:
> [...]
>
> Dębska
>
> P.S. Cześć Żółta. I tak nie widzę Twoich postów więc wystarczy że dygniesz

Normalny przepisałby rodzinie w zamian za opiekę,a nie kościołowi.
Jak widać są ludzie i taborety. Taki dom? Bez problemu znalazlbym 2
rodziny, no chyba że na przeciwko jest wysypisko:)

5. Data: 2015-02-17 18:12:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-16 22:43, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:
> ... Chiron, tak jako? z Tob? mi si? ten facio kojarzy. Of kors m?wimy o
> moich skojarzeniach a nie o rzeczywisto?ci wi?c bez urazy :)

Krzaczyć byś mógł przestać, tak bez urazy.

> http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,17396112,Aaaa
__Rodziny_katolickiej_szukam.html#Czolka3Img

Jaki to piękny kraj. Ani jednego porządnego katolika na dorobku.

6. Data: 2015-02-17 19:23:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak

Katolicy to niestety nie Owsiakowcy, to postawa skrajnie egocentryczna i
roszczeniowa, sama widzisz że sam autor taki jest, to nie ma co się spodziewać od
takich jak katolicy pomocy. Przecież atakują orkiestre bo to skrajnie inna postawa od
kościoła, u wosp altruizm, u katoli egocentryzm.

7. Data: 2015-02-17 21:03:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,17396112,Aaaa
__Rodziny_katolickiej_szukam.html#Czolka3Img

Studium przypadku na temat: "miłości nie da się kupić" lub "całe życie
pracujesz na swą starość".

Ewa

Hejka ...
Szanowny panie gistapo