Balsam Szostakowskiego

1. Data: 2003-07-10 12:29:09

Temat: Balsam Szostakowskiego
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witak
Jeżeli ktoś z Was stosował ten balsam to bardzo bym prosił o informacje jak go
stosować ponieważ w ulotce jest tak zamataczone,że nawet aptekarka nie mogła
udzielić konkretnej porady.Prosił bym również o napisanie mi czy to faktycznie
jest taki wspanoiały lek jak mi go zalecają.Nadmnienia żę mam nadrzerki na
1/3przełyku.Narazie zażywam Contoloc a za 3 tygodnie mam mieć kotroną
gastroskopię.
Za udzielenie informacji z góry serdecznie dziękuję!
Jurek!

2. Data: 2003-07-11 11:13:21

Temat: Re: Balsam Szostakowskiego
Od: Józef Meszaros <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Balsam Szostakowskiego to raczej historia medycyny (radzieckiej),
chociaż podobno kiedyś wyniki były niezłe (na tle wówczas dostępnych
leków). Obecnie nie występuje w żadnych zaleceniach, a jego skuteczność
o ile mi wiadomo nie była badana w żadnych badaniach spełniających
współczesne wymogi.
jotem

3. Data: 2003-07-11 11:47:43

Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> współczesne wymogi.
> jotem
>
> Nie podzielam powyższej opinii. Balsam Szostakowskiego (poliwinyloeter)
jest dość powszechnie stosowny w stomatologii np przy leczeniu paradantozy.
Kiedys był pomocniczo używany przy leczeniu wrzodów żołądka i dwunastnicy.

wyrostek robaczkowy
Cytomegalia u 8-latka
[zaproszenie] forum nie tylko dla kobiety
cukrzyca?tarczyca?
wystydliwe