Banał.Banał?Banał!

11. Data: 2009-12-07 20:47:41

Temat: Re: Banał.Banał?Banał!
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 21:04, XL <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 7 Dec 2009 11:45:20 -0800 (PST), Iza napisa (a):

> I g os Edyty Geppert, piewaj cej te s owa, i to by oby to :-)
> --
>
> Ikselka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

http://w129.wrzuta.pl/audio/3TpUgsnWTkP/kayah_-_topi
elice

12. Data: 2009-12-07 20:48:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> _____________________________
>>> _____________________________

> Ja bym sobie skromnie życzyła, by to był głos Kayah...hmm marzenia
> Znasz "Topielice" w jej wykonaniu?

Geppert nie lubię, Kajah też nie ("Topielicy" chyba nie znam), choć obie
pięknie śpiewają i umiem to docenić - a napisałam akurat o Geppert, bo
pasowałby mi tu jej głos, no i w tym wierszu chyba mogłabym ją polubić :-)
--

Ikselka.

13. Data: 2009-12-07 20:52:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
m.googlegroups.com...

Moja odpowiedź plącze się we mnie
Wyjścia na zewnątrz nie mogąc znaleźć
Bo chciałbym kochać kogoś ogromnie
A czuję miast miłości dojmujacą boleść

14. Data: 2009-12-07 20:53:17

Temat: Re: Banaďż˝.Banaďż˝?Banaďż˝!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 21:47:17 +0100, Nagash napisał(a):

> KAŻDE nawet największe dzieło człowieka nabiera wtedy wartości, kiedy
> odbiorca wytworzy w sobie taki stan umysłu jaki

...uważa, że! //bo można tylko usiłować sobie przybliżać ten stan

> miał autor kiedy dane coś
> tworzył.

Teraz tak.

> Po drugie nie ma znaczenia co robimy ale JAK dane coś robimy.

Bylejakie "co" jest czasem lepsze, niż najlepsze "nic" :-)
--

Ikselka.

15. Data: 2009-12-07 20:55:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
m.googlegroups.com...

Tylko się nie top, bo jesteś nam potrzebna
Niech Twa poezja będzie lekka i zwiewna
Niech sobie lata pod niebem naszym szarym
Choć to nie ptak...

16. Data: 2009-12-07 20:56:56

Temat: Re: Bana?.Bana??Bana?!
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nagash wrote:
> U�ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
d.googlegroups.com...

-

> KA�DE nawet najwi�ksze dzie�o cz�owieka nabiera wtedy warto�ci, kiedy
> odbiorca wytworzy w sobie taki stan umys�u jaki mia� autor kiedy dane co�
> tworzyďż˝. Po drugie nie ma znaczenia co robimy ale JAK dane coďż˝ robimy.

No ja też mogę pisać wkółko, jakie fajne jest drapanie po jajach, a ty
się wczuwaj. Zamiast pisać o problemach które są problemami każdego
człowieka, one boją się ostrych tematów, a życie jest ostre, a nie
uzbrojone w pampersy i też to tworzy nam kulturę tak kobieca pisanina,
czyli wymija nasze prawdziwe problemy. Kultura nas nie wyraża , jest
bo niby jest, ale tam nie ma ludzi. Tak jakoś w polsce kultura to
ozdoba, aby było ładnie. A teraz weź Dostojewskiego i tą jego rządze
rzeczywistości, niektóre wrażliwe panienki mdlały czytają
Dostojewskiego.
Bo tam masz życie i ludzi z krwi i kości, a nie jakieś =aby było
ładnie, aż do wyrzygania.

17. Data: 2009-12-07 20:59:59

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[........]

> Bylejakie "co" jest czasem lepsze, niż najlepsze "nic" :-)
> --
>
> Ikselka.

:) Faktycznie lepiej jest coś robić niż nic nie robić.

18. Data: 2009-12-07 21:04:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 12:47:41 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> http://w129.wrzuta.pl/audio/3TpUgsnWTkP/kayah_-_topi
elice

Reklama tak-taka mi się cały czas wyświetla, poszukam gdzie indziej.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-12-07 21:05:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 21:55:09 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
>
> Tylko się nie top, bo jesteś nam potrzebna
> Niech Twa poezja będzie lekka i zwiewna
> Niech sobie lata pod niebem naszym szarym

Właśnie :-)
--

Ikselka.

20. Data: 2009-12-07 21:07:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 21:59:59 +0100, Nagash napisał(a):

> [........]

> :) Faktycznie lepiej jest coś robić niż nic nie robić.

Czasem :-)

No, bo lepiej nie zabić wcale, niż zabić trochę ;-PP
--

Ikselka.

Do Marty...
Czy was coś pogryzło dotkliwie w zadki w weekend?
Dramatycznie...najlepsze j fotografce w Polsce.
Dramatycznie...najleprze sz fotografce w Polsce.
He..he