Banał.Banał?Banał!

71. Data: 2009-12-08 17:35:35

Temat: Re: Banał.Banał?Banał!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Dec 2009 12:20:52 +0100, michal napisał(a):

> Nie napisałem jeszcze.

Będzie o gwałceniu i upodleniu faceta przez dwie rozwydrzone babki w
biurze???
--

Ikselka.

72. Data: 2009-12-08 19:01:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie o gwałceniu i upodleniu faceta przez dwie rozwydrzone babki w
> biurze???

No, początek dość ciekawy:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

73. Data: 2009-12-08 19:49:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Dec 2009 20:01:10 +0100, Chiron napisał(a):

> No, początek dość ciekawy:-)

Trochę się czytało michała...
;-PPP
--

Ikselka.

74. Data: 2009-12-08 19:59:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę się czytało michała...
> ;-PPP

Nie znam jego historii. Obserwując go- jego pisanie- odnosiłem wrażenie (o
czym pisałem), że michal został wychowany bez ojca (albo ojciec był bardzo
"pod pantoflem"). Znałem przynajmniej 2 facetów wychowanych przez 2 kobiety,
bez ojców- nie potrafię tego określić, ale mieli pewne takie wspólne cechy,
zachowania, które wydaje się przejawiać i michal. Historia z napastowaniem
przez 2 rozwydrzone baby też by tu pasowała:-). Biedny michal:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

75. Data: 2009-12-08 20:04:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Dec 2009 20:59:48 +0100, Chiron napisał(a):

> Nie znam jego historii.

Historyjek? - trochę linkowali tu kiedyś z Aichą..
;-PPP
--

Ikselka.

76. Data: 2009-12-08 20:05:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Dec 2009 20:59:48 +0100, Chiron napisał(a):

> Historia z napastowaniem
> przez 2 rozwydrzone baby też by tu pasowała:-). Biedny michal:-)

One go sobie WYNAJĘŁY do upodlania i gwałtu :-///
--

Ikselka.

77. Data: 2009-12-08 20:11:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Historyjek? - trochę linkowali tu kiedyś z Aichą..
> ;-PPP

To pisz kobieto, że Ci chodzi o opowiadania michała, a nie o jego
biografię, bo Chironowi w głowie mieszasz.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

78. Data: 2009-12-08 20:16:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> One go sobie WYNAJĘŁY do upodlania i gwałtu :-///

Czyli- można wnioskować, że z jakiegoś powodu im do tej roli się nadawał.
On- skoro tę rolę przyjął- zapewne grał siebie, jak przypuszczam.
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

79. Data: 2009-12-08 20:19:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Dec 2009 21:16:37 +0100, Chiron napisał(a):

> Czyli- można wnioskować, że z jakiegoś powodu im do tej roli się nadawał.
> On- skoro tę rolę przyjął- zapewne grał siebie, jak przypuszczam.

Tylko dlatego tak go gwałcę, bo pewnie lubi ;-)
--

Ikselka.

80. Data: 2009-12-09 01:35:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Aha...to jesteś taki impotent: sam nie potrafisz, ale gardłujesz,
> jakbyś najlepiej wiedział, jak to się robi:-)

Nie wiedziałem, że tak objawia się właśnie impotencja. Uspokoiłeś mnie. :)

michał

Do Marty...
Czy was coś pogryzło dotkliwie w zadki w weekend?
Dramatycznie...najlepsze j fotografce w Polsce.
Dramatycznie...najleprze sz fotografce w Polsce.
He..he