Banalne pytanie o rygor przy antybiotyku.

1. Data: 2003-05-04 18:51:16

Temat: Banalne pytanie o rygor przy antybiotyku.
Od: "Zeeus" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Takie tam krótkie banalne pytanie:
Czy jeśli antybiotyk mam zlecone podawać trzy razy dziennie, to czy musi to
być co 8 godzin. Czy jeśli np. czasami wypadnie 9, a czasami 7 godzin między
podaniami, to robi to jakąś różnice?
Ciężko mi dobudzić dziecko w nocy.
Z góry dziękuje

2. Data: 2003-05-04 19:20:05

Temat: Re: Banalne pytanie o rygor przy antybiotyku.
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

antybiotyk należy podawać tak dokładnie, jak to tylko możliwe. myślę, ze pól
godziny odchylenia to nie problem, ale więcej bym nie ryzykowała

3. Data: 2003-05-04 19:33:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zeeus" <z...@i...pl> wrote in message
> Witam
> Takie tam krótkie banalne pytanie:
> Czy jeœli antybiotyk mam zlecone podawać trzy razy dziennie, to czy musi to
> być co 8 godzin. Czy jeœli np. czasami wypadnie 9, a czasami 7 godzin między
> podaniami, to robi to jakšœ różnice?

jest roznica jesli antybiotyk byl zalecony 3 razy dziennie a co 8 godzin.
jesli ta pierwsza opcja, dokladnosc zegarmistrzowska nie jest tak srasznie
potrzebana, co innego jesli ta druga, wtedy ma byc co "x" godzin.
iwon(k)a

ciśnieniomierz ?
o potrzebie kompetencji zawodowej (moze OT)
Poważny problem ...Mastka, Plemniki, Ciąża - Czy to tylko teoria.
Zylaki --- czym leczyc?
psychiatria (chyba DSM)