Barbarzyńcy...

91. Data: 2018-12-18 12:59:38

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
youtu.be&t=25

> Wybieraja, wybierają, ale w wiekszości robia to w 'pomroczności jasnej'.
> Cybernetyka społeczna, w ostatnich dekadach zrobiła naprawdę ogromne
> postępy.
> Czekam na dzień wyborów, w których frekwencja bedzie mniejsza niż 1%.

Czekasz, czy raczej obawiasz się?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

92. Data: 2018-12-18 14:36:01

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-17 o 20:31, XL pisze:

> Dotrzymaj słowa. My dotrzymamy.

Jasne.

93. Data: 2018-12-18 14:36:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-18 o 02:25, Ilona pisze:

> [...]
> postępy.
> Czekam na dzień wyborów, w których frekwencja bedzie mniejsza niż 1%.

To pewnie za sprawą tych mediów to nieomal całkowite odmóżdżenie
społeczeństw ostatnimi czasy.

Myślisz że to coś zmieni, że ważne że nie 1% a kilkanaście bo to już im
rzekomo daje prawo do samo nazywania się przedstawicielami społeczeństwa?

94. Data: 2018-12-18 23:28:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-18 12:59, XL wrote:

youtu.be&t=25

> Czekasz, czy raczej obawiasz się?

Zdaje sobie sprawe z tego, że się nie doczekam.
Cybernetyka społeczna to potega.

95. Data: 2018-12-18 23:44:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-18 14:36, Trybun wrote:

> [...]
>
> Myślisz że to coś zmieni, że ważne że nie 1% a kilkanaście bo to już im
> rzekomo daje prawo do samo nazywania się przedstawicielami społeczeństwa?

Z całą pewnością nic nie zmieni. Jednak 'wadza' nie dopuści do takiej
potwarzy.
Było jedno takie referendum, w którym udział wzięło zaledwie 7,8 %,
jednak, ordynacja wyborcza byłą już wcześniej tak urządzona: 'Aby zawsze
wygrywała demokracja'. (c) Josif Wissarionowicz.
"Frekwencja wyniosła 7,8% i była najniższą z odnotowanych we wszystkich
ogólnokrajowych głosowaniach przeprowadzonych w Europie po 1945."
https://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_w_Polsce_w_
2015_roku

96. Data: 2018-12-19 12:21:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-18 o 23:44, Ilona pisze:

> [...]
> "Frekwencja wyniosła 7,8% i była najniższą z odnotowanych we
> wszystkich ogólnokrajowych głosowaniach przeprowadzonych w Europie po

Dopuści, dla nich to bez znaczenia ilu, jaki procent ich popiera, byleby
sobie porządzić. I właśnie dlatego nigdy nie pójdą na to aby potencjalny
wyborca miał prawo do oddanie głosu na NIE. Josif jaki był taki był ale
w jednym miał rację - te zachodnie "demokracje" w sumie wiele się nie
różnią od tego co obowiązywało u niego, tak samo dyktat wobec Obywateli,
tak samo całe klany zawodowych polityków..

Referendum to trochę inna sprawa, tu musi się liczyć głos większości.
Tylko jeden warunek- żadnych agitacji i maksymalne ułatwienie
uczestnictwa, np możliwość oddania głosu przez internet, wtedy i tylko
wtedy referendum będzie jednym z oręży demokracji.

97. Data: 2018-12-19 13:02:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-19 o 12:21, Trybun pisze:

> [...]
> różnią od tego co obowiązywało u niego, tak samo dyktat wobec Obywateli,
> tak samo całe klany zawodowych polityków..

Wiele się nie różnią? Serio?
Taką bezdenną głupotę mógł napisać tylko ktoś, kto nie wie dlaczego w
Polsce propagowanie faszyzmu jest zakazane i jaki kształt ma Ziemia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

98. Data: 2018-12-19 14:00:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-19 o 13:02, Kviat pisze:

> [...]
> Taką bezdenną głupotę mógł napisać tylko ktoś, kto nie wie dlaczego w
> Polsce propagowanie faszyzmu jest zakazane i jaki kształt ma Ziemia.

Nie sprowadza się do tego samego, że łajza ci dyktuje jak masz żyć?

99. Data: 2018-12-19 15:45:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-19 o 14:00, Trybun pisze:

> Nie sprowadza się do tego samego, że łajza ci dyktuje jak masz żyć?

Nie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

100. Data: 2018-12-20 02:14:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-19 12:21, Trybun wrote:

> [...]
> uczestnictwa, np możliwość oddania głosu przez internet, wtedy i tylko
> wtedy referendum będzie jednym z oręży demokracji.

Już sam Lenin w 1922, poważnie zastanawiał się co zrobić z tym krnąbrnym
Zachodem.

"W dniach po rewolucji bolszewickiej w Rosji, uważano, iż rewolucja
robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do Ameryki. Ale tak się nie
stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka Komunistyczna (Komintern)
zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami. Z inicjatywy Lenina
zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa w Moskwie.
Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie konkretnych
skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej."
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców