Barbarzyńcy...

111. Data: 2018-12-22 12:55:24

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

112. Data: 2018-12-22 14:32:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-22 o 12:10, Trybun pisze:

> Znowu pytasz postaci z lustra. Ja piszę normalnie,

Nie. Nie piszesz normalnie.

> to ty bierzesz zdanie
> i odpowiadasz nie na całość a na poszczególne słowa.

Nie. Odnoszę się do całości.

> Proponuje lekturę
> internetu - dowiesz nawet jak takie schorzenie/dewiacja się nazywa.

LOL :):)
Dlaczego mają mnie interesować "cudze opinie"?

Dlaczego ty nie skorzystasz ze swojej "rady"? Ja to chociaż podaję ci
linka do konkretów i nawet w takim przypadku jakoś ciebie te "cudze
opinie" nie interesują...
Ależ ty jesteś zabawny :):):)

> Nie strasz mitycznym Stalinem.

Jesteś bez wątpienia debilem.
To przecież ty z nim wyskoczyłeś:
"Josif jaki był taki był ale w jednym miał rację(...)"

> Ja opieram się tylko i wyłącznik na
> doświadczeniach własnych.

Bredzisz.
To, że za komuny w Polsce było ci lepiej (nie wątpię...), to nie znaczy,
że ludziom życie u Stalina "w sumie wiele się nie różniło" od życia
ludzi w zachodnich demokracjach.

Trzeba być pierdolniętym na umyśle żeby coś takiego napisać.

> Wiesz ile ja wtedy miałem "trawy" przy sobie
> jak czasami przyjeżdżałem do Polski, i żadnego strachu z tego powodu.

LOL :) Kupowałeś od Stalina?

To faktycznie bardzo poważny argument za tym, że u Stalina "w sumie
wiele się nie różniło".
To nawet nie jest śmieszne. Masz syf we łbie i tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

113. Data: 2018-12-22 21:32:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-22 12:11, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=65

youtu.be&t=0

> [...]
> ewoluowaniu  do normalności niż standardowe decyzje polityków. Pytanie,
> dlaczego normalny człowiek o takie rzeczy musi walczyć?

Poza tym, że po rewolucji w Rosji, grandziarzom z Wall Street
zdywersyfikował się portfel inwestycyjny o obligacje rewolucyjne, to
niewiele więcej się zmieniło.

Te żółte kamizelki to one przed kim te swoje żale prezentują?
Nie sądzę, aby jakiś Makaron, czy inny owczarek niemiecki się tym
przejął. Może, gdy pojawi się podziemna organizacja, coś na kształt IRA
i ogłośi, że oto powstaje VI Republika, to wtedy ktoś być może się tym
zainteresuje. Ale i tak, tego typu reakcje zostały przewidziane w
'Manifeście z Ventotene', przez ojca obecnej rewolucji europejskiej.

114. Data: 2018-12-23 00:36:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> zainteresuje. Ale i tak, tego typu reakcje zostały przewidziane w
> 'Manifeście z Ventotene', przez ojca obecnej rewolucji europejskiej.

Zostały. A jak się ich emocje umiejętnie skieruje, to znowu skrupi się cała
ta para na ,,wiecznie uciśnionych" Żydach.

115. Data: 2018-12-23 00:49:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-23 00:36, XL wrote:

youtu.be&t=65

youtu.be&t=0

> Zostały. A jak się ich emocje umiejętnie skieruje, to znowu skrupi się cała
> ta para na ,,wiecznie uciśnionych" Żydach.

Już przygotowują 'Operation_brucke_zewi", tylko oni tam nie chcą.
https://www.breitbart.com/middle-east/2018/12/20/isr
ael-prepares-for-mass-immigration-of-french-jews/

116. Data: 2018-12-23 01:31:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

youtu.be&t=0

> Już przygotowują 'Operation_brucke_zewi", tylko oni tam nie chcą.
> https://www.breitbart.com/middle-east/2018/12/20/isr
ael-prepares-for-mass-immigration-of-french-jews/

A widzisz, ja to i bez tego artykułu wiedziałam. Historia po prostu się
powtarza.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców