Barbarzyńcy...

11. Data: 2018-11-30 12:15:00

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 16:25, Kviat pisze:

> Jakby ci tu powiedzieć... Obecnie znajomość angielskiego to sprawa
> normalna. Tylko ci się wydaje, że ktoś się tym chwali. I wiem dlaczego
> ci to imponuje.

> Najgłośniej tak krzyczą ci, co żadnego innego języka nie znają.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Kim ty jesteś, a przynajmniej czym się czujesz że na polskojęzycznych
grupach używasz obcego języka, i co to dla normalnego wolnego Polaka
znaczy ta "norma"?

12. Data: 2018-11-30 13:23:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 12:15, Trybun pisze:

> Kim ty jesteś, a przynajmniej czym się czujesz że na polskojęzycznych
> grupach używasz obcego języka,

Kim ty jesteś, że nie ogarniasz, że to nie ja używam obcego języka?

> i co to dla normalnego wolnego Polaka
> znaczy ta "norma"?

Nic nie znaczy.
Ta norma coś znaczy dla współczesnego człowieka i nie ma nic wspólnego z
narodowością.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-11-30 16:51:05

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.11.18 um 13:23 schrieb Kviat:

> Kim ty jesteś, że nie ogarniasz, że to nie ja używam obcego języka?

> Nic nie znaczy.
> Ta norma coś znaczy dla współczesnego człowieka i nie ma nic wspólnego z
> narodowością.

Purysci jezykowi powinni przeniesc sie na jakies inne grupy, a nie
takie, ktore maja w nazwie "sci", bo co to znaczy? :-) Uzywane
wyszukiwarki typu google, systemy operacyjne windows, linux etc. tez
moga uderzac w dume narodowa, bo tam nawet jesli instrukcje i komendy sa
tlumaczone, ale sa kalkami z oryginalu nie polskiego. ;-)

PS. Ciekawe jest spojrzec na historie grupy. Uczestnicy sie pozmieniali,
niektorzy narzekali na chamstwo, inni oczekiwali rad, jeszcze inni byc
moze "bratniej duszy", jezykow tez uzywali...

https://groups.google.com/forum/#!search/pl$20sci$20
psychologia
a informacje ogolne
https://groups.google.com/forum/?hl=ar#!aboutgroup/p
l.sci.psychologia

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

14. Data: 2018-12-01 11:17:12

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 13:23, Kviat pisze:

> Kim ty jesteś, że nie ogarniasz, że to nie ja używam obcego języka?

Ale pochwalasz.

> Nic nie znaczy.
> Ta norma coś znaczy dla współczesnego człowieka i nie ma nic wspólnego
> z narodowością.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie, "norma" to coś jakby równanie do czegoś. Dobrze jest znać obce
języki, jednak nie w kontekście tego musimy do czegoś równać. Także
wysoce niestosowne jest demonstrowanie do jakiego stopnia jesteśmy
wytresowani na "polskich" grupach.

15. Data: 2018-12-01 18:45:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-01 o 11:17, Trybun pisze:

> Ale pochwalasz.

Bredzisz.
Napisałem, że nie ma w tym nic złego. Dlaczego miałbym pochwalać coś, co
jest normalne?

> Nie, "norma" to coś jakby równanie do czegoś.

Ale dlaczego równanie w dół ma być normą?

> Dobrze jest znać obce
> języki, jednak nie w kontekście tego musimy do czegoś równać. Także
> wysoce niestosowne jest demonstrowanie do jakiego stopnia jesteśmy
> wytresowani na "polskich" grupach.

Tak bardzo nie lubisz zakazów...
Czy zakaz używania na "polskich" grupach języka obcego nie byłby
tresowaniem?

Jeżeli ktoś naturalnie posługuje się również językiem obcym, to gdzie tu
widzisz tresowanie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-12-01 19:42:33

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Kfiatku odniesiesz się do filmu?
https://www.youtube.com/watch?v=btBvUbaRXVg

http://ifotos.pl/z/qeqpxws

17. Data: 2018-12-01 20:25:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-01 o 19:42, b...@g...com pisze:

> Kfiatku odniesiesz się do filmu?
> https://www.youtube.com/watch?v=btBvUbaRXVg

Nie wiem czy warto.
Napisz streszczenie, bo nie chcę marnować czasu na jakieś religijne
oszołomstwa, czy kolejne "dowody" na płaską Ziemię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-12-02 09:34:22

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-01 o 18:45, Kviat pisze:

> Bredzisz.
> Napisałem, że nie ma w tym nic złego. Dlaczego miałbym pochwalać coś,
> co jest normalne?

Bo wychodzi się na zwykłego zakompleksionego durnia. Widziałeś jakiegoś
"dumnego syna/córkę Albionu" który/a sili się na polszczyznę w
anglojęzycznym Usenecie?

> Ale dlaczego równanie w dół ma być normą?

Równanie do zagranicznych wzorców = mentalność niewolnicza.

> [...]
> tresowaniem?
>
> Jeżeli ktoś naturalnie posługuje się również językiem obcym, to gdzie

Mogę tylko wykazać niestosowność takiego zachowania i nic więcej, nie
mam brunatnych ciągot. Jeden wyjątek - debilów kaleczących polszczyznę w
mediach państwowych wywalałbym z TVP i Radia Polskiego na zbity ryj, bo
robią to świadomie i mają w tym jakiś swój cel.

Pokaż mi takiego co to naturalnie posługuje się obcym językiem. Był tu,
albo na jakiejś innej grupie, oszołom który twierdził że on już nawet po
obcojęzycznemu myśli... Jest to możliwe?

19. Data: 2018-12-02 17:46:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-02 o 09:34, Trybun pisze:

> Bo wychodzi się na zwykłego zakompleksionego durnia.

Czyli ci, dla których inny język nie jest czymś nadzwyczajnym i jest dla
nich czymś normalnym są zakompleksionymi durniami, bo znają inny język?
Dobre :)

> Widziałeś jakiegoś
> "dumnego syna/córkę Albionu" który/a sili się na polszczyznę w
> anglojęzycznym Usenecie?

A po co ma się silić na j.polski, skoro j.polski to nisza?
Widziałem tych, którzy posługują się innym językiem i nie musieli się na
to silić.

> Równanie do zagranicznych wzorców = mentalność niewolnicza.

Bredzisz.
Zagraniczne wzorce są różne. I dobre i złe. I niczym nie różnią się od
"naszych" wzorców, tu też masz dobre i złe.
I akurat znajomość języków obcych, to wzorzec bardzo dobry.

> Mogę tylko wykazać niestosowność takiego zachowania i nic więcej,

Niestosowność, bo?

> nie mam brunatnych ciągot.

I dlatego to ci się nie podoba? LOL :)

> Jeden wyjątek - debilów kaleczących polszczyznę w
> mediach państwowych wywalałbym z TVP i Radia Polskiego na zbity ryj, bo
> robią to świadomie i mają w tym jakiś swój cel.

Tak się składa, że najbardziej j.polski kaleczą twa. "patrioci".
Jak taki "patriota" napisze komentarz do artykułu, albo próbuje wchodzić
w dyskusję, to aż zęby bolą od czytania.

> Pokaż mi takiego co to naturalnie posługuje się obcym językiem. Był tu,
> albo na jakiejś innej grupie, oszołom który twierdził że on już nawet po
> obcojęzycznemu myśli... Jest to możliwe?

Tak. Jest to możliwe. Co w tym dziwnego?
Bardzo dobra znajomość języka obcego, to teraz prawie norma
(przynajmniej w cywilizowanych krajach), a myślenie dwujęzyczne coraz
częstsze.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale od wielu lat nie mamy granic, a ludzie nie
są już przywiązani do swojego pana, właściciela ziemskiego. Mieszane
małżeństwa, studia za granicą itd...
Że też dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2018-12-03 11:19:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-02 o 17:46, Kviat pisze:

> Czyli ci, dla których inny język nie jest czymś nadzwyczajnym i jest
> dla nich czymś normalnym są zakompleksionymi durniami, bo znają inny
> język?
> Dobre :)

Czyli ci niech nie przenoszą swoich kompleksów na polskojęzyczne grupy.
Naprawdę potrzebujesz okularów żeby widzieć że to poza? Pracowałem
kiedyś z takim durniem za granicą, już po pół roku zaczął telefonicznie
z znajomymi z Polski rozmawiać z "akcentem"..

> A po co ma się silić na j.polski, skoro j.polski to nisza?
> Widziałem tych, którzy posługują się innym językiem i nie musieli się
> na to silić.

A po co Polak ma na polskiej grupie silić się na angielskość?
Nisza tylko ze względy na takich jak ty. W końcu zniknie Polaków mowa
ojczysta całkowicie. Ktoś by pomyślał że mamy to narzucane, tymczasem to
za sprawą samych "polaczków" tak się dzieje.

> Bredzisz.
> Zagraniczne wzorce są różne. I dobre i złe. I niczym nie różnią się od
> "naszych" wzorców, tu też masz dobre i złe.
> I akurat znajomość języków obcych, to wzorzec bardzo dobry.

No to czerpmy od nich to co maja najlepsze,. Znajomość języka obcego nie
znaczy że na polskiej grupie musisz nim zastępować j polski.

> Niestosowność, bo?

> I dlatego to ci się nie podoba? LOL :)

Że nie nakazuję ci czegoś.

> Tak się składa, że najbardziej j.polski kaleczą twa. "patrioci".
> Jak taki "patriota" napisze komentarz do artykułu, albo próbuje
> wchodzić w dyskusję, to aż zęby bolą od czytania.

TVN spokojnie może sobie uprawiać swój celebrytyzm, ale od takiej TVP to
ja żądam jakiegoś poziomu.

> [...]
> Mieszane małżeństwa, studia za granicą itd...
> Że też dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć...

Jak długo byłeś poza Polską? Ja w prawie kompletnej izolacji prawie
kilkanaście lat, i jakoś nigdy mi nie przemknęła nawet jedna myśl po
obcojęzycznemu. Jest to tym bardziej dziwne że jak sam piszesz dzisiaj
nawet na końcu świata można mieć kontakt z Polską i wszystkim co
polskie, więc jak to jest z tą tak łatwą utratą tożsamości polskiej?

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców