Barbarzyńcy...

41. Data: 2018-12-09 09:24:24

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-08 o 12:09, XL pisze:

> Dzięki za oczekiwania!
> Jak dotąd moje wszystkie się spełniły i nie zawiodłam się. Mało tego, będąc
> w Zarządzie Regionu mam możliwość współtworzyć i obserwować ,,plac boju" i
> widzę, że idziemy do przodu. Oby tak dalej.

Oby, jak na razie brzmi to bardzo obiecująco.. Obawiam się tylko że
prawdziwe oblicze Polacy mogą zobaczyć dopiero po wygranych wyborach.

42. Data: 2018-12-09 09:26:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL

43. Data: 2018-12-09 09:41:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Oby, jak na razie brzmi to bardzo obiecująco.. Obawiam się tylko że
> prawdziwe oblicze Polacy mogą zobaczyć dopiero po wygranych wyborach.

Ja się nie obawiam tego oblicza.
Wygranych wyborów na razie jeszcze nie bedzie - ale kto nie pracuje, ten
nie wygrywa. Za jakiś czas... Obawiam się, że Polacy przejrzą na oczy
dopiero gdy będzie za późno.
Posłuchaj tej pani - Polka, specjalistka od imigracji, 20 lat pracowała w
Szwecji z imigrantami w różnych instytucjach. Jest przerażona tym, do czego
doprowadzono w tym kraju i twierdzi, że identyczne symptomy jak w
początkach tej sytuacji w Szwecji, widzi teraz w Polsce. Chce przestrzegać
Polaków, chce wrócić do Polski.

Obecnie organizujemy jej wykłady w całej Polsce. Wstęp wolny.
Jeśli chcesz posłuchać bez własnych pytań, wpisz w YT ,,Joanna Teglund".

Jeśli chcesz pojść na spotkanie z nią i osobiście skonfrontować to, co
wiesz o sytuacji w Szwecji z tym, jak naprawdę ona wygląda - napisz, do
którego miasta wojewódzkiego Ci najbliżej, a ja podam Ci termin i miejsce,
gdy tylko będzie ustalone.

PS. Kielce - 16.12.2018, godz. 16, Dom Rzemiosła, ul. Warszawska 34
--
XL Słuchajcie w Youtube.com - Joanna Teglund!!!

44. Data: 2018-12-09 12:19:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 09:23, Trybun pisze:

> Ile4 razy mam ci jeszcze pisać abyś w odpowiedzi nie odnosił się do
> pojedynczych słów..

Ile razy mam ci pisać, żebyś najpierw zorientował się w temacie zanim
zaczniesz pisać głupoty?

> Zastanawiałaś się miernoto intelektualna jak tezy byś przytaczał z
> historii gdyby to Hitler wojnę wygrał?

Ale nie wygrał.
Wnioski wyciąga się na podstawi faktów, miernoto intelektualna.
I co by zmieniło to, że by wygrał? Nagle okazałoby się, że obozy
koncentracyjne są dobre? Nie masz własnego mózgu?
Myślisz, że ludziom podoba się życie w Korei Płn. bo tam wygrał jakiś
kretyn? Pewnie dlatego większość z nich marzy żeby stamtąd spierdolić,
bo przeczytali książkę napisaną przez dyktatora?

Dowiedziałeś się w końcu dlaczego w Polsce propagowanie faszyzmu jest
zakazane? Zapoznałeś się z faktami i wyciągnąłeś wnioski?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2018-12-09 17:48:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 12:19, Kviat pisze:

> [...]
>
> Dowiedziałeś się w końcu dlaczego w Polsce propagowanie faszyzmu jest
> zakazane? Zapoznałeś się z faktami i wyciągnąłeś wnioski?

Byś się powoływał na historię przez niego pisaną. Ktoś wyraziłby swoje
wątpliwości to jak równie bezmyślny dureń teraz polecałbyś mu aktualne
książki od  historii.  Lansujesz coś zapożyczonego a widziałeś
kiedykolwiek Koreańczyka z północy na oczy (bez znaku zapytania)

46. Data: 2018-12-09 17:51:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 09:41, XL pisze:

> [...]
> gdy tylko będzie ustalone.
>
> PS. Kielce - 16.12.2018, godz. 16, Dom Rzemiosła, ul. Warszawska 34

Wiesz jak to jest. Swego czasu byłem na paru przedwyborczych zebraniach
(tfu) - SLD. Miła atmosfera, kawa i oczywiście kiełbasa.. Byłem
przekonany że mam do czynienia z lewicą, przy korycie okazali się być
jednak nie czerwonymi a ich odwrotnoscią. Tak że już niczego nie można
być pewnym, koryto zmienia ludzi.

Nie wiem jak jest z tą Szwecją obecnie, ale przed laty jak tam jeździłem
na wakacje to byłem pod urokiem tego kraju. Przede wszystkim - prawo dla
ludzi a nie ludzie dla prawa jak to lansuje obecnie pan Zbyszek. Nie
wiem co tam się mogło zmienić.. Dzięki za namiary, odnowi mi się limit
netu to zajrzę na YT.

47. Data: 2018-12-09 18:22:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> ludzi a nie ludzie dla prawa jak to lansuje obecnie pan Zbyszek. Nie
> wiem co tam się mogło zmienić.. Dzięki za namiary, odnowi mi się limit

To nie jest przedwyborcze spotkanie. To nasza praca u podstaw.

--
XL Oglądajcie Joannę Teglund w Youtube.com

48. Data: 2018-12-10 11:22:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 18:22, XL pisze:

> To nie jest przedwyborcze spotkanie. To nasza praca u podstaw.

Na jedno wychodzi. Z reguły potencjalnemu wyborcy przedstawia się swój
program, i nie jest to coś napisane na kolanie na potrzeby wyborcze a
status partii.

49. Data: 2018-12-10 15:56:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 17:48, Trybun pisze:

> Byś się powoływał na historię przez niego pisaną. Ktoś wyraziłby swoje
> wątpliwości to jak równie bezmyślny dureń teraz polecałbyś mu aktualne
> książki od  historii.

O czym ty pieprzysz?
Masz jakieś wątpliwości co do obozów koncentracyjnych?

I właśnie bezmyślnym durniom, którzy obecnie negują istnienie obozów
koncentracyjnych ("wyrażają swoje wątpliwości"... o ja pierdolę...)
polecam aktualne książki do historii.

50. Data: 2018-12-10 20:35:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Na jedno wychodzi.

No nie. To jest edukacja.

> Z reguły potencjalnemu wyborcy przedstawia się swój
> program,

A co przedstawić?

> i nie jest to coś napisane na kolanie na potrzeby wyborcze a
> status partii.

Statut. Statut to coś innego, niż program.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców