Bard Solidarności :-\

21. Data: 2018-11-09 16:02:48

Temat: Re: Bard Solidarności :-\
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Ale są to dane niepotwierdzone.

Jak najbardziej potwierdzone.
https://www.google.pl/amp/s/wiadomosci.onet.pl/kraj/
walesa-trafil-do-stoczni-motorowka-abw-ma-nagranie/j
gbbs.amp

--
XL

22. Data: 2018-11-09 16:05:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Bez sensu. Ojca musiała dziecku z pola widzenia usuwać?

Może wynosić lub wyprowadzać? - pijany bywał raczej.

> Jeśli już, to
> musiała córkę usuwać z pola widzenia ojca.

Hint: ,,VOLNY MÓWI".
Idź poprawiać panią Volny.

--
XL

23. Data: 2018-11-09 17:49:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 11:16, XL pisze:

> Ludzie myślący od razu wiedzieli, że ktoś, kto podburza robotnikow, robi
> ,,rewolucję" i pomimo tego wciąż ŻYJE to W TAMTYCH WARUNKACH musiał być
> wtyka i agent.

Czyli w obecnych warunkach, ci którzy podburzają "narodowców" do
robienia "rewolucji", to wtyki i agenci?
Brawo. Wreszcie się przyznałaś.

> Skąd Ty masz te procenty? - chyba stąd:
> https://lawrenceville.jcanals.com/images/sites/lawre
nceville/labels/t5396986w2_1.jpg
> Tu jest nawet 95 :-))))
>
> A serio - te Twoje 90 % albo słabo myślało, albo ogromny procent wśród nich
> to reszta bezpieki, WSI innych wszelkiego sortu ,,sympatykow" czerwonej
> komuny.

A teraz obecne 30% słabo myśli, albo ogromny procent wśród nich to
reszta bezpieki, WSI innych wszelkiego sortu "sympatyków" czerwonej komuny.
Wiesz dlaczego macie tylko 30% (razem z pis oczywiście, bo wy to
margines), a nie 90% jak wtedy? Bo reszta "sympatyków" wymarła.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2018-11-09 17:52:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 12:32, Trybun pisze:

> To tylko tak orientacyjne. W trakcie moich pobytów w kraju często
> pytałem różne osoby o Lecha. Były to z reguły pochlebne opinie, na
> dodatek wypowiadane omdlewającym z ekstazy głosem.. W sumie fenomen -
> wielbić tych którym zawdzięcza się to że nie ma mięsa czy papierosów.

Nie ma mięsa i papierosów? Gdzie ty mieszkasz?
U mnie w sklepach są.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-11-09 17:55:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 16:02, XL pisze:

> Jak najbardziej potwierdzone.
> https://www.google.pl/amp/s/wiadomosci.onet.pl/kraj/
walesa-trafil-do-stoczni-motorowka-abw-ma-nagranie/j
gbbs.amp

To nie są potwierdzone informacje. To są zwykłe ploty. Daj znać, gdy się
potwierdzą.
Znowu używasz słów, których nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-11-10 11:05:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 15:55, XL pisze:

> Mała szkodliwość dla kogo? Chyba dla Bezpieki i WSI. Wręcz niezbędność!
> Dzięki Wałęsie komuna mogła nadal trwać - pod płaszczykiem przemian
> ,,towarzysze" przejęli, co tylko było do przejęcia. Niby skąd się wzięły te
> wpływy i fortuny ,,nowych" bonzów?

Co to było to WSI? Chyba chodzi o kontrwywiad wojskowy, a co spawacz z
stoczni mógł/może mieć wspólnego z wojskiem? Skąd te fortuny - a
Solidarność im dała. Pokaż jakiegoś aparatczyka PZPR który został
bogaczem po transformacji.

> Oczywiście, że nie był. Jak zwykły półgłówek mogłby nim być?! Ale już
> STEROWANY półgłówek wiernie wykonujący instrukcje i donoszący - jak
> najbardziej.

E tam, zupełnie nie trzyma się to kupy, i oczywiście nie ma żadnych
dowodów. Podpisana tzw lojalka to chyba nic złego, i nie świadczy o złej
woli podpisującego?

> Oczywiście, że nie durnie - skoro legenda zwykłego półgłówka w roli mózgu
> Solidarności wciąż trwa. :-\

Chciałbym i Ciebie zapytać o Wałęsę w latach 80tych. Jakoś nie bardzo
wierzę że byłaś wtedy wyjątkiem który go krytykował.

A legendy - im małpa wyżej wejdzie na drzewo trym bardziej widać że ma
ogon. NIE MA świętych ludzi.

27. Data: 2018-11-10 11:05:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 17:52, Kviat pisze:

> Nie ma mięsa i papierosów? Gdzie ty mieszkasz?
> U mnie w sklepach są.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Proponuję dobrze przeczytać tekst zanim na niego odpowiesz. Mowa jest o
latach 80ych.

28. Data: 2018-11-10 11:06:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 15:50, FEniks pisze:

> Bez sensu. Ojca musiała dziecku z pola widzenia usuwać? Jeśli już, to
> musiała córkę usuwać z pola widzenia ojca.
>
> Ewa

E tam, czepiasz się - ważne że nie widział córki i tyle.

29. Data: 2018-11-10 11:32:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-10 o 11:05, Trybun pisze:

> Proponuję dobrze przeczytać tekst zanim na niego odpowiesz. Mowa jest o
> latach 80ych.

Proponuję napisać tekst tak, żeby można było wywnioskować, że piszesz o
latach 80tych.

A jeśli nawet, to co to znowu za bzdura, że Wałęsie ludzie zawdzięczali
brak mięsa czy papierosów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2018-11-10 14:20:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Co to było to WSI?

Nie wiesz???
?

> Chyba chodzi o kontrwywiad wojskowy, a co spawacz z
> stoczni mógł/może mieć wspólnego z wojskiem?

A tam z wojskiem. Ojjjjj.... ?

> Skąd te fortuny - a
> Solidarność im dała.

Dobre :-)

> Pokaż jakiegoś aparatczyka PZPR który został
> bogaczem po transformacji.

Prawie wszystkie pzprowskie szyszki i/lub ich dzieci.
Ty chyba z Marsa spadłeś...

> E tam, zupełnie nie trzyma się to kupy, i oczywiście nie ma żadnych
> dowodów.

Są twarde dowody, nie udawaj Greka.

> Podpisana tzw lojalka to chyba nic złego,

LOL

> i nie świadczy o złej
> woli podpisującego?

LOL

> Chciałbym i Ciebie zapytać o Wałęsę w latach 80tych. Jakoś nie bardzo
> wierzę że byłaś wtedy wyjątkiem który go krytykował.

No nie byłam. Cała AKowska rodzina, do której szczęśliwie w latach 80
weszłam, miała go za szpiona. Oraz ich znajomi i znajomi znajomych...
Boszsz, z kim ja tu...

> A legendy - im małpa wyżej wejdzie na drzewo trym bardziej widać że ma
> ogon. NIE MA świętych ludzi.

Są. Ja znam. Ty - właśnie dlatego, że masz moralność tzw. względną (doceń
moją delikatność) - nigdy na takich nie trafisz.
Ale ja wciąż ich spotykam.

--
XL

Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms