Bard Solidarności :-\

41. Data: 2018-11-12 10:09:35

Temat: Re: Bard Solidarności :-\
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-12 o 09:32, XL pisze:

> Masz ciekawe podejście do życia. Bycie artystą tłumaczy wszystko? Czyli co
> - kochajmy i czcijmy artystów-pijaków, artystów-oprawców,
> artystów-pedofilów, artystów-gwałcicieli, artystów-morderców,
> artystów-zdrajców?
> Bycie artystą zwalnia z bycia Człowiekiem i Obywatelem? Artyści - ponad
> Moralność?
>
> Ja się na to nie zgadzam! Nigdy nie popierałam Polańskiego, Cosby'ego,
> Hitlera... Artysta to ktoś, kto skupia na sobie wzrok społeczeństwa. Nie
> zasługuje na miano Artysty ten, kto nie uznaje jego norm, kto nie potrafi
> [...]

https://oko.press/bil-partnerke-wyglaszal-antysemick
ie-uwagi-dzis-mel-gibson-promuje-polske/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2018-11-12 12:07:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasługuje na miano Artysty ten, kto nie uznaje jego norm, kto nie potrafi

Nie wiem czy ciekawy, każda indywidualność, każdy co ma coś swojego,
własnego do zaoferowania mnie ciekawi, nic na to nie poradzę że znacznie
bardziej wolę słuchać solisty niż chóru, zwłaszcza bezmyślnego chóru.

Moralność? A cóż to takiego i kto ustala tego normy? Co niby mam myśleć
o moralistach którzy w imię wymyślonego prawa mordują swojego bliźniego,
a stanowczo sprzeciwiają się pomóc komuś kto ich prosi o pomoc w zejściu
z tego świata?

43. Data: 2018-11-12 12:09:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> o moralistach którzy w imię wymyślonego prawa mordują swojego bliźniego,
> a stanowczo sprzeciwiają się pomóc komuś kto ich prosi o pomoc w zejściu

Jak cię poproszę, żebyś mnie zabił, to zrobisz to?

--
XL

44. Data: 2018-11-13 11:19:17

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-12 o 09:34, XL pisze:

> Po tym, co powyżej prezentujesz, straciłam ochotę do ciągnięcia tej
> pseudodyskusji. Są granice honoru.

Słusznie, zdecydowanie nie służy Ci dyskusja o stanie faktycznym. "nie
wiesz", "łał" itd, to merytoryka dla Ciebie, albo linki.

45. Data: 2018-11-13 11:19:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-12 o 12:09, XL pisze:

> Jak cię poproszę, żebyś mnie zabił, to zrobisz to?

Jasne. Ale nigdy takiego który prosi abym tego nie robił.

46. Data: 2018-11-13 13:10:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jasne. Ale nigdy takiego który prosi abym tego nie robił.

OK, zabij mnie.

--
XL

47. Data: 2018-11-13 14:27:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-13 o 13:10, XL pisze:

> OK, zabij mnie.

Przykro mi - nie mogę, za to mi grozi "kara śmierci", podziękuj Ikselce
i innym prawym którzy to skazują Cię na "karę życia".

48. Data: 2018-11-13 17:02:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Przykro mi - nie mogę, za to mi grozi "kara śmierci",

Kręcisz. Doskonale wiesz, że moje żądanie zabicia mnie to dokładnie to
samo, co eutanazja - to obciążenie innego człowieka odpowiedzialnością
moralną za swoją śmierć.
I teraz - zastanów się, załóżmy że nic Ci nie grozi za zabicie mnie i
wypełniasz moją prośbę, po czym dowiadujesz się, że kuerując ją do Ciebie
byłam w ciężkiej depresji, lecz brak mi było odwagi zabić się samej i w
gruncie rzeczy wystarczyłoby wyciągnąć mnie z tej depresji, bo tak naprawdę
szukałam ZAINTERESOWANIA i bardzo chciałam żyć.

> podziękuj Ikselce
> i innym prawym którzy to skazują Cię na "karę życia".

Czyli po prostu mędzisz, bo tak naprawdę doskonale rozumiesz, że eutanazja
to zabojstwo.

--
XL

49. Data: 2018-11-13 20:33:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-13 o 17:02, XL pisze:

> Kręcisz. Doskonale wiesz, że moje żądanie zabicia mnie to dokładnie to
> samo, co eutanazja - to obciążenie innego człowieka odpowiedzialnością
> moralną za swoją śmierć.

Kręcisz.
Obciążony moralnie za swoją śmierć jest ten, który o nią prosi.

> I teraz - zastanów się, załóżmy że nic Ci nie grozi za zabicie mnie i
> wypełniasz moją prośbę, po czym dowiadujesz się, że kuerując ją do Ciebie
> byłam w ciężkiej depresji,

Jak się dowiedzieć po twojej śmierci, że ty jednak chciałaś żyć?

> lecz brak mi było odwagi zabić się samej i w
> gruncie rzeczy wystarczyłoby wyciągnąć mnie z tej depresji, bo tak naprawdę
> szukałam ZAINTERESOWANIA i bardzo chciałam żyć.

Tak bardzo chciałaś żyć, że aż prosiłaś o śmierć. To logiczne...

Jak zwykle bladego pojęcia nie masz o depresji i próbujesz się mądrzyć.
Jak ktoś z depresją popełnia samobójstwo, to nie zawsze znaczy, że
bardzo chciał żyć. Jeden chce zwrócić na siebie uwagę, a inny chce
faktycznie umrzeć. Ludzie są różni, a ty jak zwykle wszystkich wrzucasz
do jednego worka. I to do worka swoich wyobrażeń.

> Czyli po prostu mędzisz, bo tak naprawdę doskonale rozumiesz, że eutanazja
> to zabojstwo.

Zanim znowu palniesz jakąś bzdurę, to dowiedz się na czym polega
eutanazja w cywilizowanych krajach i jaka jest procedura.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

50. Data: 2018-11-14 08:35:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gruncie rzeczy wystarczyłoby wyciągnąć mnie z tej depresji, bo tak naprawdę
> szukałam ZAINTERESOWANIA i bardzo chciałam żyć.

Kręcą to ci co wtrącają się w nieswoje sprawy. Ty XL prosisz mnie o
pomoc w zejściu z tego świata z jakichś ważnych dla Ciebie powodów, a co
tu robi w całej tej sprawie Ikselka z swoja prawicową sforą? Wy nie
macie prawa nawet mówić o moralności gdy kradniecie wolność wyboru innym.
Zaprawdę powiadam Ci że pięknie, ale i niewyobrażalnie głupio jest mówić
życiu z pozycji zdrowego, bogatego i przede wszystkim szczęśliwego
człowieka.

> Czyli po prostu mędzisz, bo tak naprawdę doskonale rozumiesz, że eutanazja
> to zabojstwo.

Tylko pomoc swojemu bliźniemu. Nie wiem natomiast jak zakwalifikować tzw
karę śmierci,o której powrót tak gardłujecie.

Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Chwila prawdy.
Małe tęczowe kroczki.
czemu nikt nic nie pisze