Barwinek

1. Data: 2006-05-14 18:12:37

Temat: Barwinek
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasadniczo poległam...mógłby ktoś zerknąć, może pozna, jaka to odmiana?
http://www.fotogalerie.pl/fotka/2631861147629729336

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-05-14 19:04:11

Temat: Re: Barwinek
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Zasadniczo poległam...mógłby ktoś zerknąć, może pozna, jaka to odmiana?
> http://www.fotogalerie.pl/fotka/2631861147629729336

Jest bardzo ładny. Jeżeli jest to barwinek mniejszy, to kwiat przypomina
nieco odmianę Multiplex albo Atropurpurea, a liście przypominają odmianę
Argenteovariegata albo Variegata.

Bardzo lubię barwinki i kilka odmian mam. Zebrałem też troszkę informacji
o barwinkach. Jeżeli nie boisz się, że zapcham skrzynkę, to Ci je wyślę.

Pozdrawiam, Jacek

P.S. Basiu, dlaczego straszysz nas zimą?

3. Data: 2006-05-15 06:20:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jest bardzo ładny. Jeżeli jest to barwinek mniejszy, to kwiat przypomina
> nieco odmianę Multiplex albo Atropurpurea, a liście przypominają odmianę
> Argenteovariegata albo Variegata.

Hłe hłe...wisielczy to śmiech...to draństwo ma 8 płatków. Żadna ze znanych
drowi Googlowi odmian:(

> Bardzo lubię barwinki i kilka odmian mam. Zebrałem też troszkę informacji
> o barwinkach. Jeżeli nie boisz się, że zapcham skrzynkę, to Ci je wyślę.

Proszę...z 6 taksonów u siebie mam;)

> P.S. Basiu, dlaczego straszysz nas zimą?

A bo mi się nie chciało zdjęć wykasować.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-05-15 13:14:50

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Hłe hłe...wisielczy to śmiech...to draństwo ma 8 płatków. Żadna ze
> znanych drowi Googlowi odmian:(
> Proszę...z 6 taksonów u siebie mam;)

No to jak nie chcesz, to Ci Wysłałem ;-)
Pewnie w każdej skrzynce pocztowej jest opcja: usuń.
No i zmusiłaś mnie do liczenia barwinkowych płatków.
U 2 odmian nie mogę policzyć, bo wcale nie kwitną :-(

Pozdrawiam, Jacek

kaczatka
ściółkowanie korą
nie zakwitły azalie i magnolia