Basen - Katowice i okolice.

1. Data: 2007-09-21 09:40:28

Temat: Basen - Katowice i okolice.
Od: "PZ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys lata temu w Poznaniu bedac (ZRZI), byly godziny na basenie dla
inwalidow - organizowal to Start Poznan - i na tych basenach byly do
dyspozycji wozki.

Czy jest cos takiego gdzies na slasku ? Konkretnie chodzi o wozki na
basenie - chodze o kulach wiec po rozebraniu sie z "oprzyrzadowania" na
basenie, potrzebny by byl wozek. A moze dziala tu cos takiego jak Start?

P.S. Owszem mozna przez prysznice korytarze itd. czolgac sie na dupie do
wody, ale chyba rozumiecie ze nie o to chodzi.

Przemo

2. Data: 2007-09-21 11:21:11

Temat: Re: Basen - Katowice i okolice.
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 11:40, "PZ" <p...@p...onet.pl> wrote:
dyspozycji wozki.
> [...]
>
> P.S. Owszem mozna przez prysznice korytarze itd. czolgac sie na dupie do
> wody, ale chyba rozumiecie ze nie o to chodzi.
Eh, doskonale Ci rozumiem, mia em to samo na zaj ciach STARTU we
Wroc awiu, chyba przez to zreztgnowa em z zaj .
Pozdrawiam Piotr

3. Data: 2007-09-21 13:08:00

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-09-2007 o 13:21:11 interpio <i...@d...pl> napisał(a):

> Eh, doskonale Ci rozumiem, mia em to samo na zaj ciach STARTU we
> Wroc awiu, chyba przez to zreztgnowa em z zaj .
> Pozdrawiam Piotr

Uwaga formalna - śląc posty z googlegroups NIE NALEŻY używać polskich
literek.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Klimatyzacja, to jest grzanie na zimno za pomocą gazu, tyle że na odwrót.
(autentyk!)

4. Data: 2007-09-21 16:52:42

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi Adam Pietrasiewicz napisał(a), W dniu
2007-09-21 15:08:

Nie wiem czy Bielsko- Białą zaliczasz do "okolicy" Ale fajny basen dla
ON jest Na osiedlu Langiewicza http://www.plywalniaaqua.pl/ Ma
przebieralnie dostosowaną do wózka trzeba tylko zgłosic zapotrzebowanie
na przy kasie w momencie otrzymywania osobistego licznika czasu
sam korzystam chodzę o kulach

Ps świetny podpis Panie Adamie gdzie pan to znalazł??
--
Piotr M:-)
Prawdziwy przyjaciel to nie ten, który odwala za ciebie całą robotę,

petycja Europejskiego Forum Osób Niepełnosprawnych
inwalido urwę ci łeb...
Warto pamiętać
troche prywaty
A na grupie cisza!!!!!