Bassett wątkuje

1. Data: 2004-02-03 19:16:06

Temat: Re: Bassett wątkuje
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl>
> Ok, to i ja posyłam - choć zdjęcie samej gęby mam niespecjalnie
> usmiechnięte, ale leci i tak. Uśmiech do Was jest tutaj, bo na tym
> zdjęciu - nie miałam...

Wystarczy nam twoje poczucie humoru tutaj, to niezła zaliczka.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2004-02-04 10:22:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bvo0ba$dd2$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N...@m...pl> wrote:

> Użytkownik "Nea" <n...@p...pl>

> Nie licz na to albowiem:
> - To typowy anonim.
> - Czysty poślad.
> - "0" inwencji.
> - Brak temu odwagi i godności osobistej.
> - itd.

Słusznie. Anonimowy tchórz. Na dodatek nie wiadomo dlaczego ciągle się
pyta o przepisy na kurczaka z FFC i pizzę jak z Pizza Hut. Rozumiem, że
znudziło się huusem i czymś innym, ale żeby publicznie przyznawać się do
takiego podłego gustu?

Władysław

1. Data: 2004-02-04 13:11:10

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał:

> [...]
> pyta o przepisy na kurczaka z FFC i pizzę jak z Pizza Hut. Rozumiem, że
> znudziło się huusem i czymś innym, ale żeby publicznie przyznawać się do

Chyba ktos tu ma obsesje na punkcie dzudzu... :-/

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-02-04 15:08:30

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości

> Chyba ktos tu ma obsesje na punkcie dzudzu... :-/
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Lilla, a Ty tu od kiedy.......... ???

1. Data: 2004-02-04 15:49:34

Temat: Bassett wątkuje czyli Łoś ala kurczak na przednówku
Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Słusznie. Anonimowy tchórz. Na dodatek nie wiadomo dlaczego ciągle się
> pyta o przepisy na kurczaka z FFC
Ależ Władyś wszystko mylisz. Alchajmerek jakiś czyco? Pisałeś nie o
kurczakach z FFC, a o tym jak to na przednówku wszyscy zażerali się
pieczonymi kurczakami w śmietanie, do tego traktowanymi w fazie obróbki
cieplnej osełkami masła (twierdziłeś, że należy dawać ich kilka). A Ja tylko
pytałam, jak takowego kurczaka na przednówku należy konsumować, aby nie
uchybić zasadom dobrego wychowania. Nie dostałam odpowiedzi. Pewnie akurat
wypożyczyliście ten annał z biblioteki i nie miałeś z czego przepisać
kolejnej mądrości.
Fela, która nie wie jak zjeść tego kurczaka na przednówku

1. Data: 2004-02-04 16:37:19

Temat: Re: stop! - Felka, albo inne takie
Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <F...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kolejnej mądrości.
> Fela, która nie wie jak zjeść tego kurczaka na przednówku

j.w. ......

1. Data: 2004-02-04 20:37:43

Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Fela" <F...@w...pl> napisał w wiadomości

> Na surowo?

Łosiu pisał, że pieczony w śmietanie. Ale skoro jedli go na przednówku to
może jakieś były ceremonie.

Odserdeczniam
Fela

1. Data: 2004-02-04 20:38:38

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <F...@w...pl> napisał w wiadomości

> Fela, która nie wie jak zjeść tego kurczaka na przednówku

Na surowo?

Serdecznosci
Dorota

Ptysiowe zakaski
Ryba w ciescie
rozpadajace i przywierajace do patelni mielone
Ekspres do kawy - na pomoc!!!
czy obierać pieczarki?