Bedąc młodym ogrodnikiem...

1. Data: 2006-03-03 23:03:27

Temat: Bedąc młodym ogrodnikiem...
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż będąc młodym i nie doświadczonym ogrodnikiem nie zetknąłem sie jeszcze
ze wszystkimi przejawami ogrodniczego biznesu i rózne sprawy mnie jeszcze
zaskakują.
Dzisiaj na przykład zobaczyłem wielką tablicę reklamową jakiegoś sklepu
ogrodniczego oferującego nasiona, drzewka, krzewy, byliny i... TRZMIELE!
Wyobrazić sobie mogą do czego one.
Ale jak oni to sprzedają? Na sztuki? Luzem? W jakichś paczuszkach? Większymi
stadami?
Kupował to już ktoś????
Jakąś instrukcję obsługi do tego dają?
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Na marginesie wyboru tegorocznej maskotki rgrupy - wiadomo: ropucha górą i
juz mieszał nie będę.
Jednak proszę sobie łaskawie zanotować, że w przyszłym roku maskotką będzie
trzmiel, którego kandydaturę już zgłaszam. Uzasadniać chyba nie trzeba. :-)
J.

2. Data: 2006-03-04 05:42:37

Temat: Re: Bedąc młodym ogrodnikiem...
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyobrazić sobie mogą do czego one.
> Ale jak oni to sprzedają? Na sztuki? Luzem? W jakichś paczuszkach? Większymi

Trzmiele, jak sama nazwa wskazuje, służą do zatrzmielania pomidorów
w szklarniach.Po to, aby z pomidorów rosnących na wełnie mineralnej
z rozpuszczonymi nawozami, zrobić ekologiczne owoce.W metodzie beztrzmielowej
stosuje się do zapylania betoxon,środek zawierający hormony roślinne.
Trzmiele zimują w postaci matki, robole nie są potrzebni zimą.Wiosną
lęgną się nowe,zdolne do pracy.
U mnie trzmiele zapylają wczesną wiosną jagodę kamczacką, po wykonaniu
pracy mogą robić co chcą.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-03-04 09:14:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lęgną się nowe,zdolne do pracy.
> U mnie trzmiele zapylają wczesną wiosną jagodę kamczacką, po wykonaniu
Do czego są trzmiele to wiemy.
Pytanie jednak jest o konfekcjonowanie. Jek oni to sprzedają???
Kupowałeś?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2006-03-04 09:54:08

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Do czego są trzmiele to wiemy.
> Pytanie jednak jest o konfekcjonowanie. Jek oni to sprzedają???
> Kupowałeś?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

"pakowane" są do kartonowych pudełek - domków.
Zawiesza się je w szklarni w "odpowiednim zgęszczeniu"
i odsłania otworek a one już potem wiedzą co mają robić
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

5. Data: 2006-03-05 15:33:11

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
[...]
> [...]
> Wyobrazić sobie mogą do czego one.
> Ale jak oni to sprzedają? Na sztuki? Luzem? W jakichś paczuszkach? Większymi
[...]

Jak będziesz jechać do Wawy to [tuz] za Lublinem po lewej stronie drogi,
bedziesz mijać producenta tych trzmieli.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-03-06 00:37:04

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:duai00$27t7$1@node3.news.atman.pl...
> [...]
jeszcze
> ze wszystkimi przejawami ogrodniczego biznesu i rózne sprawy mnie

W smarkatym wieku człowiek wszystkiego wiedzieć nie musi.
Co najwyżej zarobi jedynkę w szkole.

skryba

Kolczasta cukinia
Sadzonki dzikiego bzu czarnego
straty w ogrodzie po tegorocznych mrozach
chyba się przejełam ogrodem
Hibiscus - co to za świństwo?