Bekonowe taco

1. Data: 2015-01-03 20:53:47

Temat: Bekonowe taco
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponieważ wielu(e) z nas w postnym okresie międzynoworocznym a
trzechkrólówświętym odczuwa konieczność odmiany smakowej polecam filmik
instruktażowy pt. Jak zrobić bekonowe taco.
https://www.youtube.com/watch?v=tNxKpYntRZI
wszystko byłoby OK tylko wg moich kubków należałoby użyć normalnego bekonu z
np. polskiej zwisłouchej a nie jakiegoś tureckiego :))))))
bekonowo pozdrawiam
Stefan

---
Avast.

2. Data: 2015-01-04 03:27:44

Temat: Re: Bekonowe taco
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmm...
wydawalo sie ze wszystko juz widzialem albo potrafie to sobie wyobrazic...
a jednak...
co to do diabla jest ??????????????????????
Marsjasz
ps. mam nadzieje ze to byl tylko sen...

3. Data: 2015-01-04 09:48:12

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-03 o 20:53, Stefan pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=tNxKpYntRZI

Ciekawe, jeśli ktoś lubi bekon i zadziwić znajomych :)
--
B.

4. Data: 2015-01-04 14:24:56

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stefan napisał:

> wszystko byłoby OK tylko wg moich kubków należałoby użyć normalnego
> bekonu z np. polskiej zwisłouchej a nie jakiegoś tureckiego :))))))

Znajomy mieszkał przez czas jakiś przy ulicy Wysłouchowej. Marii.
Lud okoliczny nie zawsze był w stanie zapamiętać lub wymówić tak
trudne nazwisko, więc mawiał czasem o ul. Zwisłouchowej. Problem
został rozwiązany z początiem lat dziewięćdziesiątych -- teraz
jest to ulica Groszkowskiego. Profesora, Janusza.

Jarek

--
Kurtyna w górę, panie Turecki!

5. Data: 2015-01-04 14:27:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Ciekawe, jeśli ktoś lubi bekon i zadziwić znajomych :)

Sam nie musi lubić wcale. Dość, by zadziwiany tolerował.

Jarek

--
Pewien starszy mężczyzna z Tobago
Jadł wyłącznie ryż, kaszę i sago;

6. Data: 2015-01-04 21:28:43

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

Pan Stefan napisał:

> [...]

został rozwiązany z początiem lat dziewięćdziesiątych -- teraz
jest to ulica Groszkowskiego. Profesora, Janusza.

**************************
Kawałek ode mnie, na Kurdwanowie od zawsze (tzn. od budowy osiedla) jest
ulica Wysłouchów. Marii i Bolesława. Ulica znaczna bo na niej znajduje się
punkt Inpostu (w kiosku z gazetami), na skróty przez pola mam jakieś 20
minut :(((( dziwnym trafem ani razu doręczyciel Inpostu nie zastał mnie w
domu i zostawiał awizo. Dobry człowiek, dba o kondycję mieszkańców...
pozdr
Stefan

---
Avast.

Zawartość kofeiny w kawie
Karp po Żydowsku
Dlaczego mak rozdyma i w jakim zestawieniu go jeść?
Piernik taki jak Babci - wreszcie.