Benjamin zolknace liscie i jakies malutkie robaczki

1. Data: 2003-07-27 11:20:59

Temat: Benjamin zolknace liscie i jakies malutkie robaczki
Od: "DC" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam sporego benjaminka, ktory od czasu do czasu staje sie kaprysny i zrzuca
liscie. Tak jest i tym razem ale zauwazylem, ze zarowno na powierzchni jak i
w ziemi pojawily sie jakies malutkie, podlozne robaczki. Sa bardzo male
(ledwo je
widac) koloru jasno-szarego (lub cos w tym stylu) i bardzo szybko sie
poruszaja. Nie za bardzo znam sie na szkodnikach roslin i nie mam pojecia
jak sie pozbyc tych lokatorow (podejrzewam, ze to wlasnie one maja zwiazek z
zolknieciem lisci mojego benjamina). Czy jest jakis w miare bezpieczny dla
rosliny i uniwersalny (nie wiem dokladnie co to za robaki) srodek na
pozbycie sie wspomnianych robaczkow (moze
byc jakas domowa metoda albo jakis preparat chemiczny)? Moze ktos na
podstawie mojego
skromnego opisu bedzie wiedzial co to za robaki i jak sie ich skutecznie
pozbyc? Z gory bardzo dziekuje. Pozdrawiam!
D.C.