Betaferon

1. Data: 2002-01-31 21:22:10

Temat: Betaferon
Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie, czy ktos z Szanownych Grupowiczow wie gdzie mozna kupic
Betaferon (w Polsce), w jakiej hurtowni?, ile to mniej wiecej kosztuje? czy
bardziej sie oplaca z zagranicy sprowadzic? i skad ewentualnie? Wiem ze jest
zarejestrowany w Polsce przez MZiOS bo sprawdzilem to w BLOZie, ale nie wiem
gdzie to mozna zamowic. Bede wdzieczny za kazda informacje.
Pozdrawiam i z gory dziekuje. Pharmacist.

2. Data: 2002-02-01 11:35:45

Temat: Re: Betaferon
Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pharmacist <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3cg74$bo4$...@n...tpi.pl...
> Witam!
> Mam pytanie, czy ktos z Szanownych Grupowiczow wie gdzie mozna kupic
> Betaferon (w Polsce), w jakiej hurtowni?, .....

Witam
spróbuj w Cefarmie w Warszawie (z bazy Karnet tak wynika)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

ciąża i wielowodzie