Bez, konwalia i lawenda

1. Data: 2003-04-14 07:40:41

Temat: Bez, konwalia i lawenda
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można kupić wody w tych zapachach? Chodzi mi o takie jak kiedyś były w
kioskach w małych buteleczkach (cos takiego jak "być może":-) ). Nie wiecie
kto to produkował? Jakiś "garażowy" wytwórca czy to był może produkt
większej firmy? A może widziałyście w kioskach jeszcze takie "perfumki" ?
DominikaNM

1. Data: 2003-04-14 15:06:44

Temat: Re: Bez, konwalia i lawenda
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kto to produkował? Jakiś "garażowy" wytwórca czy to był może produkt
> większej firmy? A może widziałyście w kioskach jeszcze takie "perfumki" ?

Pamiętam, że jak byłam na pierwszym roku studiów, czyli jakieś dwa lata
temu, moja koleżnka sobie coś takiego kupiła, za jakąś śmieszną cenę,
pachniało toto rzeczywiście fajnie konwalijką, ale neistety nie mam pojęcia
skąd ona to wzięła, na pewno to było gdzieś w Gdańsku, ale nawet nie pytam,
bo ona i tak nie będzie pamiętać. no, ale znaczy się, że gdzieś jeszcze
bywa.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2003-04-14 22:13:18

Od: "niniel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest cos takiego co nazywa sie DIORISSIMO, nie wiem czy dior nadal to
produkuje,
pachnie wlasnie konwalia, slicznie ale i drogo.

n.

1. Data: 2003-04-15 08:59:28

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez polecam Yves Rochera - nabylam sobie jakis czas tamu i neustannie sie
nim zachwycam, taki wiosenny, uroczy zapach :) Konwalie tez maja, nieco
tansza, o ile sie nie myle, tez mialam kiedys i podobala mi sie, ale nie
jestem teraz na swiezo z wrazeniami :> Wiec jesli masz mozliwosc to
przetestuj kiedys przy okazji wizyty w sklepiku.

Pozdrawiam wiosennie :)

A.

1. Data: 2003-04-15 12:02:11

Od: "Mgiełka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kto to produkował? Jakiś "garażowy" wytwórca czy to był może produkt
> większej firmy? A może widziałyście w kioskach jeszcze takie "perfumki" ?

Widziałam trochę droższe (chyba 40 zł za 30 czy 50 ml) - firma Woods of
Windsor - zapachy monotematyczne :-): niezapominajka, bez, konwalia itp.
Wiem, gdzie są w Warszawie, ale chyba Cię to za bardzo nie urządza?

1. Data: 2003-04-15 16:22:22

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mgiełka " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Widziałam trochę droższe (chyba 40 zł za 30 czy 50 ml) - firma Woods of
> Windsor - zapachy monotematyczne :-): niezapominajka, bez, konwalia itp.
> Wiem, gdzie są w Warszawie, ale chyba Cię to za bardzo nie urządza?

Urządza - najwyżej kupię przy okazji jakichś targów albo innej wizyty:-) To
gdzie są?:-)
Dziękuję za informacje.
DominikaNM

1. Data: 2003-04-15 18:10:51

Od: "Mgiełka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urządza - najwyżej kupię przy okazji jakichś targów albo innej wizyty:-) To
> gdzie są?:-)

Na Świętokrzyskiej, przy Nowym Świecie jest drogeria Forte Farma (czy jakoś
tak). W czwartek tam pójdę i sprawdzę, czy nie miałam omamów, czy te zapachy
tam nadal są i czy kosztują tyle, ile powiedziałam. Kupiłabym Ci i wysłała,
ale chyba nie ma co tak w ciemno...

1. Data: 2003-04-15 23:53:25

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zapachy
> tam nadal są i czy kosztują tyle, ile powiedziałam. Kupiłabym Ci i

Ach! Dzięki bardzo!:-) Ale ja tak czy inaczej będę w Warszawie pewnie
niedługo to sobie powącham:-)
Te zapachy się przypadkiem do mnie przyczepiły odkąd kupiłam papier
toaletowy o zapachu bzu i tak jakoś naszły mnie wspomnienia...:-))) Przy
okazji pomyślałam że warto byłoby odświeżyć poduszeczki zapachowe z szuflad
i szaf...
Ale jak czegoś nie będę mogła kupić w Krakowie to Cię poproszę o pomoc:-)

DominikaNM

1. Data: 2003-04-16 06:25:59

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i szaf...
> Ale jak czegoś nie będę mogła kupić w Krakowie to Cię poproszę o pomoc:-)

Dominiko - takie zapaszki były kiedyś w malutkim sklepiku u wylotu Siennej
(od strony Poczty Głównej). Ten sklepik to właściwie taka budka tuż przy
Plantach - z różnymi pot-pourri, kadzidełkami etc. Moja psiapsióła tam
kiedyś kupowała konwalię.

Marta

1. Data: 2003-04-16 07:00:49

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska" <s...@a...pl> napisał w
wiadomości news:b7isqh$svo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> (od strony Poczty Głównej). Ten sklepik to właściwie taka budka tuż przy
> Plantach - z różnymi pot-pourri, kadzidełkami etc. Moja psiapsióła tam

Dziękuję:-) Sprawdzę po świętach...
DominikaNM

NOWE NA WIOSNĘ!!!
szycie na miarę sukni ślubnych.