Bezdech senny

1. Data: 2003-09-20 18:09:48

Temat: Bezdech senny
Od: "kowal" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Grupowiczów,

Gdzie można zdiagnozować i później leczyć bezdech senny w Warszawie ?
Jestem chronicznie zmeczony i ciagle niewyspany, mam wysokie cisnienie a mam
30 lat i normalna wage ciala.
Robilem duzy komplet badan i wszystko jest ok.

kowal :(

2. Data: 2003-09-20 18:52:53

Temat: Re: Bezdech senny
Od: "wojtek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracownia Patologii Snu, najprawdopodobniej przy IPN na Sobieskiego.
Ale najpierw przejdź się do psychiatry, bo może to zwykła depresja
towarzysząca nadciśnieniu tetniczemu.
pozdr
ela

3. Data: 2003-09-20 20:21:56

Od: "kowal" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za info na pewno skorzystam, depresji raczej nie podejrzewam- nastroj
dobry, brak problemow, bez stresowa praca i spokojne zycie osobiste :)

Pozdrawiam :)

Artur

Wada wzroku - pytanie
zapalenie slinianek