Bezy

1. Data: 2001-01-24 20:12:52

Temat: Bezy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Bezy
6 bialek
220 gr cukru + 70 gr cukru

Rozgrzac piec do 135C/275F. W mikserze (lub trzepaczka w misce,
najlepiej miedzianej) ubic bialka az puszyste i cienkim strumieniem
dodac 220 gr cukru. Ubijac nastepne 3 minuty, az lsniace. Dodac 70 gr
cukru i juz bez ubijania wymieszac lyzka. Przelozyc do woreczka
plastikowego z odcietym rogiem, wyciskac na blache posmarowana maslem.
Piec 90 minut. Wylaczyc piec, otworzyc drzwiczki na 2 minuty, znow
zamknac i pozostawic w piecu do wystygniecia.
Magdalena Bassett

c2001CopyrightMagdalena Bassett. All rights reserved. Wszelkie prawa
zastrzezone.

1. Data: 2001-01-25 09:32:51

Temat: Re: Bezy
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> [...]
> najlepiej miedzianej) ubic bialka az puszyste i cienkim strumieniem
> dodac 220 gr cukru. Ubijac nastepne 3 minuty, az lsniace.
[...]

u nas w szkole to pol dnia ubijalismy zeby byuy dobre te bezy, pieklismy
zeby sie zrumieniuy leciutko, a potem dosuszalismy na piecu, mielismy taki
wielgachny, z tych cukierniczych, wiec zawsze byuy goronce, bo non stop cos
sie piekuo
no i bezy wychodziuy suuper:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-01-25 22:42:56

Od: "Braga" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko ok, a ja do masy dodaje odrobine cynamonu lub mielonego anyzu,
/star anais/ i jest super, polecam

Ciasta podstawowe dla Danki i nie tylko
Ciasto na ptysie
Re: Sos ostry do lez