Białe małżeństwa

381. Data: 2009-07-24 20:14:27

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 21:59:01 +0200, medea napisał(a):

> Chyba żartujesz! Panslav to dopiero tu niezłe lody kręci. ;)

Tutaj właśnie szczerość uważa się za kręcenie lodów.

382. Data: 2009-07-24 20:15:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 21:59:28 +0200, jadrys napisał(a):

> Nie. To chyba nie tak że homki przebywają tylko w swoim towarzystwie.
> Mieszkając w Jugosławii miałem wynajęte pół domu, i tak się złożyło że
> drugą połówkę wynajmowała para gejów, którzy często urządzali przyjęcia
> (orgietki), uczestniczyło w nich również wiele kobiet..

I co? Uprawiały seks z gejami? czy ze sobą nawzajem?

383. Data: 2009-07-24 20:16:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:00:18 +0200, medea napisał(a):

> A myślisz, że taka babka, co na forsę leci, jest tak głupia (lub tak
> szczera, jak kto woli), żeby o tym faceta informować?

Czyli to ten facet jest głupi, skoro o tym nie wie. Od początku przecież to
twierdzę.

384. Data: 2009-07-24 20:17:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:01:27 +0200, medea napisał(a):

> Książkę napisz. Najlepiej razem z Ikselką. Macie dużo do opowiadania.

W tym zakresie nie mam doświadczeń, więc nie wkładaj w moje klawisze tego
typu potencjalnych możliwości pisarskich. To już raczej Aisze podrzuć
temat.

385. Data: 2009-07-24 20:18:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> rebus - rebusa
> obrus- obrusa
> minus - minusa
> piec - pieca
> marzec - marca

Do słownika masz naprawdę niedaleko.

Ewa

386. Data: 2009-07-24 20:18:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> To już raczej Aisze podrzuć
> temat.

A ja już się łudziłam, że dotarło. Aichy, ortofaszystko.

--
Pozdrawiam - Aicha

387. Data: 2009-07-24 20:21:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:17:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> W tym zakresie nie mam doświadczeń, więc nie wkładaj w moje klawisze tego
> typu potencjalnych możliwości pisarskich. To już raczej Aisze podrzuć
> temat.

PS. Zanim ta się znowu odezwie z krzykiem, wreszcie ją oświecę:
(rus.) M. Aischa, D. Aischy, C. AISCHE, B. Aischu, N. Aischoi, Mc. Aische,
W. Aischa!

388. Data: 2009-07-24 20:23:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

Mój nick pochodzi z arabskiego, nie z rosyjskiego, nieuku. I czemu
psujesz rosyjską pisownię jakimś zniemczaniem?

--
Pozdrawiam - Aicha

389. Data: 2009-07-24 20:23:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:18:26 +0200, medea napisał(a):

> Do słownika masz naprawdę niedaleko.

Chyba miałaś tróję bez "minusu" z polskiego, ale i bez "plusu" :-D

390. Data: 2009-07-24 20:27:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> W tym zakresie nie mam doświadczeń, więc nie wkładaj w moje klawisze tego
> typu potencjalnych możliwości pisarskich.

Potencjalne możliwości to masło maślane, pani polonistko.

Ewa

A wiecie że to działa .
TACZKI DLA BUFETOWEJ !!!
PARCHY POLAKOM....