Białe małżeństwa

401. Data: 2009-07-24 20:44:22

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Żeby nikogo nie urazić, nie odpowiem na to pytanie..

Wal spoko, już nas uraziłeś zgadzając się na dwie pierwsze!

michał

402. Data: 2009-07-24 20:44:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:40:01 +0200, bazyli4 napisał(a):

> A dziwi Cię, że kobieta uprawia seks z gejem?

To nie, bo skoro dobrze pijana, ale to, że gej uprawia seks z kobietą. Więc
to nie gej, lecz koniunkturalista...

403. Data: 2009-07-24 20:45:12

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha z haremu ;)" <b...@t...ja> napisał w
wiadomości news:h4d6c5$piq$1@news.onet.pl...

> U niej w parafii takie układy nie wychodzą na światło dzienne przy
> wiście, to i nie wie, że są możliwe.

Ja bym tam na jej miejscu w karcięta nie rżnął, bo szybkie rozdawanie z
talii to właściwie ten sam ruch co... oj... trzeba jakoś dopieszczać te 25
cm ;o)

Pzdr
Paweł

404. Data: 2009-07-24 20:46:05

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha z haremu ;)"

> Skoro Aicha to rysyjskie imię... :)

Tfu, rosyjskie. BTW, "do śmierci Mahometa pozostała jego
najwietniejszą żoną" ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

405. Data: 2009-07-24 20:46:18

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie, bo skoro dobrze pijana, ale to, że gej uprawia seks z kobietą.
> Więc
> to nie gej, lecz koniunkturalista...

Po prostu nie wiesz nic o gejach... Tuptusiu ;o)

Pzdr
Paweł

406. Data: 2009-07-24 20:46:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:41:31 +0200, medea napisał(a):

> Zaczynam się obawiać, czy się nie okaże, że XL wdepnęła do nie całkiem
> polskiej rodziny. Byłaby kicha. ;)
>
> Założę się, że szuka teraz bardziej przychylnych źródeł.

Mówi/ło się "rebusa", a jeślinawet ktoś twierdzi, że już nie, to albo świat
się przewrócił do góry nogami, albo jak we wszystkim, tak i w ortografii
polskiej, rebusy rządzą.

407. Data: 2009-07-24 20:48:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No tak, zamiast do właściwej części ciała osoby płci przeciwnej...

Ale jesteś perwersyjna! :D

michał

408. Data: 2009-07-24 20:48:40

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> [...]
rozdawanie
> z talii to właściwie ten sam ruch co... oj... trzeba jakoś

:D Praktyka czyni mistrza.

--
Pozdrawiam - Aicha

409. Data: 2009-07-24 20:49:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:44:22 +0200, michal napisał(a):

> (...)zgadzając się na dwie pierwsze!

Ta zadziwiająca jednoznaczność i zgodność w domysłach tak wielu osób co do
dwóch pierwszych "szczerych" mówi sama za siebie, choć ich imion nie
wymienił nikt jak dotąd :-)

410. Data: 2009-07-24 20:50:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:46:18 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Po prostu nie wiesz nic o gejach... Tuptusiu ;o)
>
> Pzdr
> Paweł

Ale wiem o pozujących na gejów z powodów koniunkturalnych, małpko.

A wiecie że to działa .
TACZKI DLA BUFETOWEJ !!!
PARCHY POLAKOM....
Psychologia w taksówce ;)