Białko w moczu?????

1. Data: 2007-12-15 23:41:39

Temat: Białko w moczu?????
Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak w temacie -co moze ono oznaczać i jaka jest tego przyczyna.Dodam ze
nie mam zadnych problemów z układem moczowym tzn. nic mnie nie boli ani
nic takiego ale odczuwam lekkie pieczenie przy oddawaniu moczu i mocz
ostatnimi czasy strasznie sie pienił.
LL

2. Data: 2007-12-16 11:10:55

Temat: Re: Białko w moczu?????
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie mam zadnych problemów z układem moczowym tzn. nic mnie nie boli ani
> nic takiego ale odczuwam lekkie pieczenie przy oddawaniu moczu i mocz
Dla celów praktycznych oznacza konieczność pójścia do lekarza :-).
Przyczyną może być (jak łatwo się domyślić) choroba nerek: rozmaita, od
bardzo poważnej do banalnej. Może też nie wiązać się z ch.nerek a nawet
nie mieć istotnego znaczenia dla Twojego stanu zdrowia. Wiele zależy od
tego ile tego białka jest: im więcej tym bardziej prawdopodobne że
sprawa nerkowa i poważna i odwrotnie. Jest jeszcze coś w osadzie moczu?
Jaki masz poziom kreatyniny i mocznika? Czy chorujesz przewlekle? Czy
ostatni coś Ci się działo? Ale swoimi wątpliwościami podziel się lepiej
z dochtorem w RL, bo my tutaj za mało wiemy i nie możemy Cię fizycznie
zobaczyć.
Zdrowia życzę

--
Krzysiek
Reality is for those who cannot cope with Middle-earth.

3. Data: 2007-12-17 21:57:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Dec 2007, LL wrote:

> nic takiego ale odczuwam lekkie pieczenie przy oddawaniu moczu i mocz
> ostatnimi czasy strasznie sie pienił.

infekcja? Chociaż niekonicznie. Ile tego białka w moczu jest?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Lekarz psychiatra w Lodzi
potas z sodem, magnez z wapniem , a chrom ?
Niedomykalnośc zastawki- rokowania
problem z miesniami(?)
GUZ (NEOENDOKRYLNY) NA TRZUSTCE