Białostoczanki

1. Data: 2002-07-16 19:04:40

Temat: Białostoczanki
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, ze spotkanie sie udało - bo zamierzam w następnym wziąść udział
!!!
A ja sie pochwalę, że z dwóch olbrzymich egzaminów - historia literatury
niemieckiej i gramatyki opisowej dostałam 2 x 4,5
Pozdrawia z upalnej i pelnej ślepaków Puszczy
Larysa

1. Data: 2002-07-16 19:36:26

Temat: Re: Białostoczanki
Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A ja sie pochwalę, że z dwóch olbrzymich egzaminów - historia literatury
> niemieckiej i gramatyki opisowej dostałam 2 x 4,5

Witaj Laryso! Ja też nie byłam na tym spotkaniu, bo mnie w ten dzień nie
było w Białymstoku. Też się cieszę, że się udało i mam nadzieję załapać się
na następny raz. Będzie nas zdaje się już 7 osób? Czy może jeszcze się kto?
ukrywa?

--
.,---._
___'-o--o-' jb________ Jola _____ http://www.bookmarkjoli.prv.pl/

haftowanie zegarow
bije sie ze skrucha w piers!! BUM! BUM!! BUM!
nasza strona i FAQ - przydlugawe
R.I.P. - serwerek 'MONGI'
Trochę białostockiej prywaty