Białostoczanki !!!

1. Data: 2003-03-14 08:49:34

Temat: Re: Białostoczanki !!!
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

U mnie jutro chata wolna.

Ale jak już wiekszość opowie się za terminem w następnym tygodniu, to się
dostosuję.

Chyba, że krótkie spotkanie jutro w celu odbioru przesyłki, a na dłuższą
nasiadówę umówimy się na przyszły weekend.
Eeeee, chyba za dużo kombinuję. Ja się dostosuję.

Karina

1. Data: 2003-03-14 08:54:44

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasiadówę umówimy się na przyszły weekend.
> Eeeee, chyba za dużo kombinuję. Ja się dostosuję.

Przecież możemy spotkać się i jutro i za tydzień :-)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-14 10:07:41

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Przecież możemy spotkać się i jutro i za tydzień :-)
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

No, to spotkajmy się jutro.
Kto będzie i gdzie, u mnie?
Jeżeli u mnie, muszę wiedzieć komu podesłac maila z instrukcją obsługi
dojazdu:)))

Karina

1. Data: 2003-03-14 11:29:51

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, to spotkajmy się jutro.
> Kto będzie i gdzie, u mnie?
> Jeżeli u mnie, muszę wiedzieć komu podesłac maila z instrukcją obsługi
> dojazdu:)))
>
> Karina

Ja mogę u Ciebie, będę około 18.30 - 19.00, O.K. ?

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-14 12:12:50

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mogę u Ciebie, będę około 18.30 - 19.00, O.K. ?
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

Ja też będę.
Balbina

1. Data: 2003-03-14 12:26:42

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sobota (jutro, 15.03) to i ja mogę (w końcu !!!!) poproszę więc o
instrukcję jak dojechać - samochodem, numer telefonu jak zabłądzę i się
zgubię...
Godzina moze być, więc do zobaczenia !!!
Larysa

1. Data: 2003-03-14 12:39:39

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Madzia, Justyna, Balbina, Larysa - wysłalam instrukcję mailem. Jeżeli ktoś nie
dostał - dajcie znać. Może coś pomieszałam z adresem.

Karina

1. Data: 2003-03-14 16:17:11

Od: "monika iskrzak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowa w grupie i niesmiało zgłaszam chęć na płytke z Susanami. Czy mam
jakąś szansę i co muszę dalej zrobić? Monika m.iskrzak@wp.pl>

---------------------------------- ----------------------------------- ---------

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-14 18:13:25

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie nie bedzie,buuuuuuuu........w wekendy nie moge sie spotykac bo to
jedyne dni kiedy moge sobie pochałturzyc graniem na slubach żeby zarobic
troche złotoweczek na mulinki :)))
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-03-14 22:18:02

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troche złotoweczek na mulinki :)))
> Pusia a czasami Beata
>
>Jak odstawię córę od piersi to też będę się z Wami spotykać :)
Na razie nie nadajemy się do ludzi.....Basza

kurs frywolitek + duże serwety
Kolejna nowa
Link xxx
Krysiu , Bozeno :-)