Biblia i kościół

1. Data: 2015-10-09 18:39:01

Temat: Biblia i kościół
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=zpL6c-qHvCA

W bibli jest nakazane aby każdy kapłan posiadał rodzinę, bo jak tak się nie dzieje,
to osobnicy tracą kontakt z rzeczywistością i jak widzimy każdy biskup musi to
zrealizować, tak stawia sprawę biblia. Psychologia jest nauką młodą, ale ludzie nie
byli kiedyś głupi, wiedzieli jakimi zboczeniami i wariactwem kończył się celibat, bo
istniały sekty ascetów. Tym samym jest nakaz posiadania żony, aby uniknąć wynaturzeń.
I o tym jest i nie tylko ten krótki filmik. A na jego retoryczne pytanie odpowiedź
jest znana, bo religie nie zwalczają seksu, seks zwalczały sekty bo w sektach chodzi
o władzę.

2. Data: 2015-10-10 01:34:35

Temat: Re: Biblia i kościół
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> znana, bo religie nie zwalczają seksu, seks zwalczały sekty bo w sektach

Czy możesz zacytować tą Biblię bez odsyłania do YouTube?

3. Data: 2015-10-10 02:44:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Czy możesz zacytować tą Biblię bez odsyłania do YouTube?

Mogę, tylko po co jak on przeczytał to ....

Pierwszego listu do Tymoteusza 3:1,4 o

Nauka ta zasługuje na wiarę. Jeśli ktoś dąży do biskupstwa, pożąda dobrego zadania. 2
Biskup więc powinien być nienaganny, mąż jednej żony, trzeźwy, rozsądny, przyzwoity,
gościnny, sposobny do nauczania, 3 nie przebierający miary w piciu wina, nieskłonny
do bicia, ale opanowany, niekłótliwy, niechciwy na grosz, 4 dobrze rządzący własnym
domem, trzymający dzieci w uległości, z całą godnością. 5 Jeśli ktoś bowiem nie umie
stanąć na czele własnego domu, jakżeż będzie się troszczył o Kościół Boży? 6 Nie
[może być] świeżo ochrzczony, ażeby wbiwszy się w pychę nie wpadł w diabelskie
potępienie. 7 Powinien też mieć dobre świadectwo ze strony tych, którzy są z
zewnątrz, żeby się nie naraził na wzgardę i sidła diabelskie.

A tu masz Bartosia....

W Nowym Testamencie jest napisane, że biskup ma być mężem jednej żony, a więc
człowiekiem dobrze się prowadzącym, a nie rozpustnikiem, że ma wychować dzieci. To są
prawdziwe wyznaczniki psychologicznej oraz duchowej dojrzałości: życiowa weryfikacja,
a nie świadectwo ukończenia seminarium, w którym często niedojrzały przełożony
stwierdza dojrzałość kandydata. Świat duchownych tkwi w błędnym kole: niedojrzali
emocjonalnie i osobowościowo księża dopuszczają do święceń niedojrzałych kleryków.
Weźmy przykład biskupa Paetza, oskarżonego o nadużycia właśnie wobec kleryków,
otoczonego w polskim świecie duchownym parasolem ochronnym. Widziałem wielu
wychowawców kleryków, którzy byli ludźmi z poważnymi zaburzeniami emocjonalnymi i
osobowościowymi. Jeśli natomiast ktoś wychował dzieci, ma jedną żonę, funkcjonuje
normalnie w społeczeństwie dorosłych od kilkudziesięciu lat, potrafi utrzymać siebie
i rodzinę - to możemy z dużym prawdopodobieństwem przypuszczać, że jest w miarę
poukładanym człowiekiem. I właśnie tacy ludzie powinni pełnić funkcje w Kościele. To
jest najstarsza tradycja chrześcijańska. Przemawia za nią zdrowy rozsądek.

http://m.newsweek.pl/tadeusz-bartos--celibat-jest-ni
eludzki,55625,1,1.html

4. Data: 2015-10-10 03:13:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Teraz wiesz dlaczego biblia była na indeksie ksiąg zakazanych, a jak znaleziono u
kogoś biblię to spalono wszystkich na stosie. ?Dlaczego kler potępił msze w językach
narodowych i prasę drukarską? Bo dziwnym trafem kler non stop pluje na słowo Boże. A
ich głównym zajęciem jest wciskanie się ludziom z mordami i buciorami w majty, z
powodu zaburzeń psychicznych przez celibat, które non stop oglądamy w mediach? To
powinno być nadawane o 2h w nocy z krawym symbolem, uwaga dewiant teraz wyrzuci swoje
obsesje. A tu się ludzi prześladuje w ramach choroby facetów w sutannach. I tu ma
być normalnie?

Doda symbol walki z totalitaryzmem
Seks jest piękny !!! Szok mózgów zrytych porno
Klerykalny trybunał.
Oglądaliście uwagę?
Do XL - NTG