Bicom - proba o rade

1. Data: 2000-02-11 14:58:29

Temat: Bicom - proba o rade
Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trafilam z corka na testy alergiczne - okazalo sie (po niewczasie, czyli
przekroczeniu progu gabinetu), ze testy sa wykonywane na aparacie Bicom.
Mam w zwiazku z tym pytanie (a raczej pare):
- czy aparatura ta jest miarodajna, a co za tym idzie
- czy odczulanie przeprowadzone na tej aparaturze cos daje?
- jesli nie, to jakie sa najlepsze metody odczulania (poza zrozumiala
np. rygorystyczna dieta w przypadku produktow spozywczych, ale np.
roztocza trudno w 100% wyeliminowac z zycia codziennego).

Z gory dziekuje

Joanna

--
Every Galaxy Has Its Dirty Little Bastard

2. Data: 2000-02-11 15:24:35

Temat: Re: Bicom - proba o rade
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...com.pl>...

>- czy aparatura ta jest miarodajna, a co za tym idzie
>- czy odczulanie przeprowadzone na tej aparaturze cos daje?

Mój syn w wieku parunastu lat nagle dostal uczulenia na wiekszosc mies i
pokarmów macznych. Poszlismy z nim do lekarza "normalnego". Wykazal ponad 10
alergenów. Potem na BICOM. ykazal to samo + kilka innych. Po odczulaniu do
dzis (20 lat) jest spokój. Widac pomoglo. Zadnych wzdec, biegunek wysypek.
Inne sprawy np skórne i kardiologiczne u rodziców nie wiele pomogly.
Pozdrawiam Jacenty2

3. Data: 2000-02-11 18:02:23

Od: Michal Sobkowski <m...@p...uni-ulm.de> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska wrote:

> [...]
> Mam w zwiazku z tym pytanie (a raczej pare):
> - czy aparatura ta jest miarodajna, a co za tym idzie
Mniej więcej tak, jak wróżenie ze szklanej kuli. Niestety.

> - czy odczulanie przeprowadzone na tej aparaturze cos daje?
Spełniony jest warunek najważniejszy - nie szkodzi. Jednak... Wiara co
prawda czyni cuda, ale jeśli będzie wiara w wyleczenie alergii, a cud
nie nastąpi (czyli alergia pozostanie), to można wpaść w tarapaty.

Sceptyczny Michał
PS Zobacz np. http://www.nil.org.pl/gazeta/gl97/06-97-34.htm

--
[...censored...]
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań

Mam pytanie
Pytanie
Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja
Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja
Jaki wybrać glukometr?