Biedronka spamerem

1. Data: 2017-05-26 11:47:13

Temat: Biedronka spamerem
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedronka spamuje mój telefon swoimi ofertami, myślałem że to poważna firma.

2. Data: 2017-05-26 11:55:46

Temat: Re: Biedronka spamerem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Biedronka spamuje mój telefon swoimi ofertami, myślałem że to poważna firma.

No ale o co chodzi? Zgodziłeś się na to, kiedy odbierałeś kartę klienta.

3. Data: 2017-05-26 11:59:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 11:55, Ikselka pisze:
> No ale o co chodzi? Zgodziłeś się na to, kiedy odbierałeś kartę klienta.

Myślałem że karta klienta oznacza zniżki przy kupnie, gromadzenie
punktów ale nie sądziłem nic o spamowaniu

4. Data: 2017-05-26 13:15:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Myślałem że karta klienta oznacza zniżki przy kupnie, gromadzenie
> punktów ale nie sądziłem nic o spamowaniu

Nie czytasz, co podpisujesz?

Globalne ochłodzenie
Merkel, skandal!
Dobre!