Biel i jasność na indeksie.

11. Data: 2020-07-03 01:41:08

Temat: Re: Biel i jasność na indeksie.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-01 08:54, XL wrote:

> Czerwoni w czarnej masce i tęczowej pelerynie robią, co mogą.
> I murzyna wyd...ją, i pedałem pokręcą.

//moze, juz niedlugo zobaczymy, jak murzynstwo naszczujom na LGBT+

12. Data: 2020-07-03 14:57:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2020 o 01:41, Izaura pisze:

> //moze, juz niedlugo zobaczymy, jak murzynstwo naszczujom na LGBT+

Jak na razie to najlepiej wychodzi komuś szczucie was na Murzynów,
LGBT-ów i innych.

Ewa

13. Data: 2020-07-04 05:23:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-03 14:57, FEniks wrote:

> Jak na razie to najlepiej wychodzi komuś szczucie was na Murzynów,
> LGBT-ów i innych.
>
> Ewa,
ale napewno..?

//a moze, jednak odwrotnie...?

Trzaskowski się naćpał?
Paweł Kozioł
Tupet
S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom