Bielenda ponownie...

1. Data: 2003-09-12 09:58:22

Temat: Bielenda ponownie...
Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
jakis czas temu pisalam o kremach Bielendy w nowych pofalowanych
opakowaniach.
ktoras z Grupowiczek prosila abym opisala wrazenia z zakupu
kupilam jeden z tych kremow (rodzajow to chyba ze 20) cena 6.5 zl pojemnosc
150 ml
nabylam owy (z kielkami pszenicy i z wit. E i B5 oraz maslem Karite w
jednym)
ten jest akurat dla cery suchej i normalnej (poltlusty)
powiem szczerze ze jak na razie sprawuje sie niezle, buzka sie po nim
wygladzila i wyglada swiezo.. po takiej cenie nie spodziewalam sie
pozytywnych efektow
polecam (mam nadzieje ze komus tez spasuje:) )
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-09-12 10:19:35

Temat: Re: Bielenda ponownie...
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aninha" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powiem szczerze ze jak na razie sprawuje sie niezle, buzka sie po nim
> wygladzila i wyglada swiezo.. po takiej cenie nie spodziewalam sie

Ja specjalnie zwracalam uwage na te kremy, bo pamietam, ze o nich mowilas.
Zauwazylam dwa rodzaje (nie liczac serii Fortel) pofalowanych pudeleczek:
a) nakretka i reszta w tym samym kolorze (seria do twarzy i ciala, kilka
kolorow)
b) nakretka inna niz reszta opakowania (i tam sa rozne, nawet do cery
tlustej i mieszanej, czym jestem osobiscie zainteresowana :) ) Ja milo
wspominam Fortel. Cudow nie zdzialal, ale przyjemny byl. No i za 5 zl.

Z ktorej serii Ty masz?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-12 10:36:43

Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

opis tych kremow jest juz na stronie internetowej Bielendy
kto chce niech zobaczy
podaje podstrone (nowosci)
http://www.bielenda.com.pl/index2.html

1. Data: 2003-09-12 10:58:29

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> opis tych kremow jest juz na stronie internetowej Bielendy
> kto chce niech zobaczy
> podaje podstrone (nowosci)
> http://www.bielenda.com.pl/index2.html

Aaa, wielkie dzieki :)