Bielenie drzew

1. Data: 2007-11-29 10:55:56

Temat: Bielenie drzew
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam wapno do bielenia drzew. Po rozcieńczeniu według przepisu pomalowane
drzewka nie sa białe. Użyłam potem bardziej stęzonego roztworu i tez prawie
nic to nie pomogło. Czy do tego może trzeba jeszcze czegoś dodać? Ktoś mówił
o dosypywaniu mąki? Rzeczywiście można? A może macie inne pomysły?

2. Data: 2007-11-29 11:09:55

Temat: Re: Bielenie drzew
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nic to nie pomogło. Czy do tego może trzeba jeszcze czegoś dodać? Ktoś mówił
> o dosypywaniu mąki? Rzeczywiście można? A może macie inne pomysły?

Dolej farby emulsyjnej, będzie ładnie.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2007-11-29 11:41:34

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" nie idzie na całość:

> Dolej farby emulsyjnej, będzie ładnie.
> Pozdrawiam.Mirzan

Eeee tam! Ja bym na Twoim miejscu obgonił drzewa białym lakerem z Duluxa.
Będzie i fajnie i trwale i drogo ;-)

Zdroofka Johnny

4. Data: 2007-11-29 13:49:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
> i tez prawie nic to nie pomogło. Czy do tego może trzeba jeszcze czegoś
> dodać? Ktoś mówił o dosypywaniu mąki? Rzeczywiście można? A może macie

Biel tytanowa - nie żółknie na słońcu...

5. Data: 2007-11-29 13:54:40

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mirzan" nie idzie na całość:

> Eeee tam! Ja bym na Twoim miejscu obgonił drzewa białym lakerem z Duluxa.
> Będzie i fajnie i trwale i drogo ;-)

A dlaczego mi nie chcecie pomóc? Nieładnie kpić z kogoś! Działke mam
od trzech miesięcy i dotad nigdy z tymi problemami się nie stykałam. Trudno!
Trzymajcie swoją wiedzę dla siebie!

6. Data: 2007-11-29 14:00:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
> od trzech miesięcy i dotad nigdy z tymi problemami się nie stykałam.
> Trudno! Trzymajcie swoją wiedzę dla siebie!

Po ci bielić? Założysz opaski lepne na wiosnę...

7. Data: 2007-11-29 14:51:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fim5uc$dr6$1@atlantis.news.tpi.pl Marta
<m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> roztworu i tez prawie nic to nie pomogło. Czy do tego może trzeba
> jeszcze czegoś dodać? Ktoś mówił o dosypywaniu mąki? Rzeczywiście

Hejka. Można do wapna dodać częściowo świeżego krowiaka i częściowo
glinyczęściowo gliny. :-)
Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

8. Data: 2007-11-29 15:17:37

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta pisze:
> [...]
> roztworu i tez prawie nic to nie pomogło. Czy do tego może trzeba
> jeszcze czegoś dodać? Ktoś mówił o dosypywaniu mąki? Rzeczywiście można?
Jak wyschnie to bedzie białe

Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk

9. Data: 2007-11-29 19:59:59

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i tez prawie nic to nie pomogło. Czy do tego może trzeba jeszcze czegoś
> dodać? Ktoś mówił o dosypywaniu mąki? Rzeczywiście można? A może macie

A czy popatrzyłaś jak to wygląda na pniach po wyschnięciu?
Też malowałam drzewka wapnem do bielenia drzewek, dopiero po wyschnięciu
cieczy pnie są białe. A niczego nie dodawałam.

Pozdrawiam Krycha

10. Data: 2007-11-29 22:18:33

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Można do wapna dodać częściowo świeżego krowiaka i częściowo

Gołębi nawóz nie lepszy ?

czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?
Zegar kwiatowy
Sosny
Re: WESZKA
Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.