Big Brother - nic złego

1. Data: 2001-04-13 06:11:46

Temat: Re: Big Brother - nic złego
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melisa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9b4v8v$q6t$2@news.tpi.pl...

> To prosze mnie nie budzic w takim razie :) Mi tu dobrze ;)

Miedzy innymi o to wlasnie mi chodzilo - "Mi tu dobrze". Wiesz, ze to jest
iluzja, jednak wolisz spac i byc "nieswiadoma". Polecam: A. de Mello
"Przebudzenie" :)))

--
--===[Strix]===--
s...@p...com

1. Data: 2001-04-13 15:11:18

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strix" <s...@p...com> napisał:

> Miedzy innymi o to wlasnie mi chodzilo - "Mi tu dobrze". Wiesz, ze to
jest
> iluzja, jednak wolisz spac i byc "nieswiadoma". Polecam: A. de Mello
> "Przebudzenie" :)))

Czyli jednak wciskasz mi, ze w tej chwili nie pisze tego postu tylko slinie
sie ogladajac BB (ha, o tej porze nawet go nie nadaja, ale co tam;). Na tym
wiec skoncze ta wymiane zdan :)

Melisa

1. Data: 2001-04-14 12:42:26

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> jest
>
> Czyli jednak wciskasz mi, ze w tej chwili nie pisze tego postu tylko
slinie
> sie ogladajac BB

Sama to powiedzialas: "To prosze mnie nie budzic w takim razie :) Mi tu
dobrze ;)"

> (ha, o tej porze nawet go nie nadaja, ale co tam;).

Real player + www.big-brother.prv.pl i juz masz nonstop :) Ja nie mam TVN, a
chcialem sie przekonac co to jest to wlasnie tak zobaczylem :) Tylko
strasznie slaba jakosc, ale za to dziala przy modemie i 0202122 :)

> Na tym
> wiec skoncze ta wymiane zdan :)

Przerywasz w najlepszym momencie, ale skoro chcesz... Mowiac szczerze, ta
dyskusja (o BB) jest bardzo ciekawa, o ile nie przeradza sie w "udawadnianie
sobie czegos" :)

--
s...@p...com

www.e-tlumaczenia.pl