Bitcoin tylko dla głupich ?

1. Data: 2018-02-08 11:53:07

Temat: Bitcoin tylko dla głupich ?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Fachowiec potwierdza mój osobisty pogląd na bitcoin od samego jego zaistnienia. Od
początku uważam, że to taki ,,ambergold" wszechczasów!
Głupi ludzie dają się nabijać w... bitcoina ?
Za chwilę bitcoin zniknie i nawet śladu po nim nie będzie ani po tych wszystkich
,,transakcjach". LOL
http://forsal.pl/finanse/gielda/artykuly/1102879,rou
bini-ostrzega-bitcoin-to-najwieksza-banka-w-historii
-ludzkosci.html

2. Data: 2018-02-10 14:23:31

Temat: Re: Bitcoin tylko dla głupich ?
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jest jeden mały problem, wartość bitcoina nie zależy od bankowców tylko
od szarych ludków.

Jak było po 20.ooo za bitcoina, a jest 7.ooo, część ludków nieźle
utopiła, a inni nieźle zarobili:)

3. Data: 2018-02-10 17:13:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zawsze tak jest w ambergoldach i wszelkich innych przekrętach. Pytanie - kim tu są ci
,,inni".
No na pewno nie szarymi ludkami.

4. Data: 2018-02-11 19:02:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Jest jeden mały problem, wartość bitcoina nie zależy od bankowców tylko
> od szarych ludków.
>
> Jak było po 20.ooo za bitcoina, a jest 7.ooo, część ludków nieźle
> utopiła, a inni nieźle zarobili:)

Szare ludki kupowały po 400 rok temu a sprzedawali po 17-18 tysięcy w
grudniu. Problem mają nawet nie ci, co kupili po 400 i przespali szansę
sprzedaży za 18000, bo dziś jest 8000, lecz Ci którzy kupili jak była po
17-18 tysięcy, bo dziś jest warta połowę z tego.

Niestety, w przeciwieństwie do akcji rzeczywistej firmy, niezwykle trudno
oszacować rzeczywistą wartość bitcoin, więc nie wiadomo czy jest dziś droga
i warto sprzedać czy jest tania i warto kupić. Nie ma po prostu żadnych
fundamentalnych parametrów aby to ocenić, więc ta gra jest tylko dobra dla
ludzi o mocnych nerwach, którzy mają jakąś tam sumę pieniędzy "na zabawę" i
nie wpadną w wielkie tarapaty jak zabawa się nie uda i stracą wiele bo
zyskać też mogą wiele.

Wyobraź sobie, że kupiłeś bitcoina za 10 tysięcy złotych gdy kosztowała rok
temu 400 za sztukę. Gdybyś sprzedał w grudniu przy cenie 18000/bc miałbyś z
tych 10 tysięcy złotych 45 razy tyle, prawie pół miliona.

5. Data: 2018-02-11 21:52:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czyli: Gdyby nie te zęby, to by była ... z gęby.

6. Data: 2018-02-12 08:15:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-11 o 19:02, Pszemol pisze:

> [...]
> pieniędzy "na zabawę" i nie wpadną w wielkie tarapaty jak zabawa się nie
> uda i stracą wiele bo zyskać też mogą wiele.

To samo można odnieść do każdego innego papieru czy akcji.
Wartość akcji też zwykle nijak się ma do wartości firmy.
Gdyby to było takie proste, to przecież każdy mógłby zarabiać na
giełdzie kierując się racjonalnymi przesłankami. A tak nie jest. Bo ceny
akcji zależą od nieracjonalnych zachowań "graczy".
Mając pieniądze, wiedzę i stalowe nerwy też można przegrać pieniądze.
Ile razy jest tak, że wszystko przemawia za tym, że akcje będą rosły.
Wartość firmy, jej wyniki, portfel zamówień na na najbliższy rok itd.
I co? Lecą w dół i wszyscy zastanawiają się dlaczego ;)

Wiem, ze też trochę bawisz się na giełdzie, więc wiesz o czym piszę :)

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2018-02-14 20:18:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5a813f04$0$584$65785112@news.neostrada.pl...

> To samo można odnieść do każdego innego papieru czy akcji.
> Wartość akcji też zwykle nijak się ma do wartości firmy.

Nie to samo, bo to nie jest zjawisko czarno-białe.

> Gdyby to było takie proste, to przecież każdy mógłby zarabiać na giełdzie
> kierując się racjonalnymi przesłankami. A tak nie jest. Bo ceny akcji
> zależą od nieracjonalnych zachowań "graczy".

Nie powiedziałem że to jest proste.

> Mając pieniądze, wiedzę i stalowe nerwy też można przegrać pieniądze.

Nie przeczę.

> [...]
> I co? Lecą w dół i wszyscy zastanawiają się dlaczego ;)
>
> Wiem, ze też trochę bawisz się na giełdzie, więc wiesz o czym piszę :)

Ja rokefelerem nie jestem i też swoją część przegranych inwestycji
na giełdzie mam, ale chciałem tylko zaprotestować tytułowi jaki
Bytomir tu postawił że Bitcoin tylko dla głupich - nie jest dla głupich.
Jest raczej dla odważnych. Mam dwu kumpli którzy w to inwestują,
nawet mnie niedawno namawiali aby kupować jak spadła BT poniżej
6 tysięcy w pierwszym tygodniu lutego... dziś już znowu powyżej
9 tysięcy, czyli masz 50% zysku. Jaka inna inwestycja dałaby Ci szansę
50% zysku w tydzień??

8. Data: 2018-02-14 22:55:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja rokefelerem nie jestem i też swoją część przegranych inwestycji
> na giełdzie mam,

Wiedziałam. LOL

> ale chciałem tylko zaprotestować tytułowi jaki
> Bytomir tu postawił że Bitcoin tylko dla głupich

To JA ten tytuł ,,postawiłam". To ja założyłam ten watek. I miałam rację z jego
tytułem.

> - nie jest dla głupich.

Masz rację.
Jest dla debili, którzy sami się proszą, aby ich skubać.

9. Data: 2018-02-15 10:14:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-14 o 20:18, Pszemol pisze:

> Nie to samo, bo to nie jest zjawisko czarno-białe.

Właśnie dlatego, że to nie jest zjawisko czarno-białe, te same uwagi co
masz do bitcoina można odnieść do akcji rzeczywistej firmy.

Napisałeś: "w przeciwieństwie do akcji rzeczywistej firmy, niezwykle
trudno oszacować rzeczywistą wartość bitcoin".

Czyli rzeczywistą wartość akcji rzeczywistej firmy łatwo oszacować?

Może nie zrozumieliśmy się dlatego, że ja wartość akcji rozumiem jako
jej aktualną cenę/kurs na giełdzie, a nie wartość w sensie, że firma ma
jakiś majątek podzielony przez ilość akcji.
Cenę akcji (na giełdzie) również jest trudno oszacować, tak jak wartość
bitcoina.

> Nie powiedziałem że to jest proste.

Tak zrozumiałem Twoje "w przeciwieństwie" :)

> Ja rokefelerem nie jestem i też swoją część przegranych inwestycji
> na giełdzie mam, ale chciałem tylko zaprotestować tytułowi jaki
> Bytomir

Ikselka...

> tu postawił że Bitcoin tylko dla głupich - nie jest dla głupich.
> Jest raczej dla odważnych.

Dla odważnych i mających pieniądze, po których nie będą płakać w razie
gdy się straci ;)

> [...]
> 6 tysięcy w pierwszym tygodniu lutego... dziś już znowu powyżej
> 9 tysięcy, czyli masz 50% zysku. Jaka inna inwestycja dałaby Ci szansę

Np. kupno akcji z sektora NewConnect :):)
Albo kupon totolotka. To też jest spore ryzyko utraty inwestycji, ale i
szansa na duży zysk :)

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2018-02-15 16:41:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dla odważnych i mających pieniądze, po których nie będą płakać w razie
> gdy się straci ;)

No właśnie - jak w ambergoldzie.
A jednak płaczą ?

Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
Kapitał vs Wiedza - ostatnie starcie.
Rezaty Lachiw?
Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.