Blat kuchenny (Wawa)

1. Data: 2006-10-30 09:46:41

Temat: Blat kuchenny (Wawa)
Od: "jack sparrow" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Stala sie rzecz straszna ;)
Mam gotowa kuchnie, ale nie moge dostac blatu. Wydawalo sie to proste, bo blat
w kolorze popularnym, a jednak nigdzie takiego nie ma w interesujacym mnie
rozmiarze (3200/60/38).
Znacie moze jakies punkty poza oczywistymi* gdzie moge szukac, moze ktos
produkuje w Wawie lub okolicach?
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie. Blat ofkorz laminowany.
pozdrawiam, jacek
*Juan, Lupus, Forplyt, Mimar, Bartycka, Obi itp., Chobot

2. Data: 2006-11-01 19:55:03

Temat: Re: Blat kuchenny (Wawa)
Od: "Paul" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lupus jest na ursusie kolo factory - sprawdzales ?
pozdro
Pawel

Użytkownik "jack sparrow" <j...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ei4hm1$d8g$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> pozdrawiam, jacek
> *Juan, Lupus, Forplyt, Mimar, Bartycka, Obi itp., Chobot

jak wysoko okap nad kuchenką
problem z oknem PCV
piece akumulacyjne - dobór, sprzedaz i montaż
dane adresowe
Piece akumulacyjne - sprzedaż i montaż