Blizny po trądziku

1. Data: 2003-03-22 16:21:17

Temat: Blizny po trądziku
Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No własnie...
Jak się ich pozbyc??
Chodzi mi o jakies masci albo kremy (tylko nie tłuste żeby mi znowu trądzik
nie wrócił).
A moze zostanie mi już tak na zawsze?:-((

2. Data: 2003-03-22 17:15:26

Temat: Re: Blizny po trądziku
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropa" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
trądzik
> nie wrócił).
> A moze zostanie mi już tak na zawsze?:-((

Cześć,
Spróbuj Cepanu, pomaga na blizny wszelkiego rodzaju, także te potrądzikowe.
Trzeba trochę cierpliwości przy jego stosowaniu (efekt nie pojawia się od
razu i zapach maści trochę nie ten tego.. :-) ale jest skuteczny. No i nie
kosztuje majątku, jakieś 4 zeta bodajże.
Pozdrawiam ciepło,
Ula

3. Data: 2003-03-22 23:03:24

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
trądzik
> nie wrócił).
> A moze zostanie mi już tak na zawsze?:-((

Jeśli blizny nie są zbyt głębokie można próbować usuwać je kwasami w
gabinecie kosmetycznym (preparaty o niższym stężeniu stosuje się w domu a te
silniejsze nakłada kosmetyczka. Ilość zabiegów zależna jest od rodzaju skóry
i jej stanu. Zabiegi takie robi się zwykle na wiosnę i jesień.). Można też
zastosować głębokie złuszczanie ale tylko w gabinetach lekarskich ponieważ
usuwana jest na raz grubsza warstwa naskórka i łatwo można to zakazić -
podczas zabiegu powinny panować sterylne warunki więc odradzam robienie tego
w salonie kosmetycznym. Zresztą w tym pierwszym przypadku też powinien
ocenić stan Twojej skóry lekarz i dobrać odpowiednie stężenia kwasów - są
gabinety kosmetyczne w których konsultację przeprowadzają dermatolodzy.
Więcej informacji możesz na ten temat uzyskać na forum "medycyna estetyczna"
na stronie www.wizaz.pl - na pytania odpowiada tam lekarz dermatologii
estetycznej. Przy okazji znajdziesz na tej stronie kilka artykułów
poświęconych głębokim peelingom.
DominikaNM

polimery stosowane w medycynie...??
do oceny
WiseMan czy mozesz przestac mnie spamowac !!!!
Anoreksja - gdzie po pomoc?
Torbiele