Blokujmy dżdżownicę

1. Data: 2003-08-06 08:26:01

Temat: Blokujmy dżdżownicę
Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam propozycję aby w końcu zrobić porządek na grupie.
Obecnie ta grupa dzięki staraniom dżdżownicy nie ma nic wspólnego z kuchnią
i gotowaniem bo jest zaśmiecana przez jej posty zawierające jej żałosne
przemyślenia i dowcipy oraz obelgi pod adresem innych grupowiczów. Jakoś nie
zauważyłam żeby dżdżownica podała chociaż jakiś przepis.
Proponuje żebyśmy solidarnie ją blokowali i nie pozwolili sobie ubliżać.
A dżdżownica lepiej niech uda się do psychiatry bo z jej głową jest coś nie
tak i potrzebna jej fachowa pomoc.

Anna

1. Data: 2003-08-06 08:31:54

Temat: Re: Blokujmy dżdżownicę
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...onet.pl> napisała:
> Mam propozycję aby w końcu zrobić porządek na grupie.

Nastepna, ktora wie wszystko najlepiej... ;-)

> [...]
> przemyślenia i dowcipy oraz obelgi pod adresem innych grupowiczów. Jakoś nie
> zauważyłam żeby dżdżownica podała chociaż jakiś przepis.

Naucz sie czytac ze zrozumieniem i bez uprzedzen.

> Proponuje żebyśmy solidarnie ją blokowali i nie pozwolili sobie ubliżać.

Kto to jest "my"?

> A dżdżownica lepiej niech uda się do psychiatry bo z jej głową jest coś nie
> tak i potrzebna jej fachowa pomoc.

OT i NTG

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-08-06 08:38:41

Od: Tomek Głowacki <tomek@nospam_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaS wrote:

> [...]
> A dżdżownica lepiej niech uda się do psychiatry bo z jej głową jest coś nie

Ze swojej strony: Done. Wymagało to nieco ekwilibrystyki, ale od czego
są skrypty ;)

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-08-06 08:41:15

Temat: Re: Blokujmy dżdżownic
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam propozycję aby w końcu zrobić porządek na grupie.
(ciach)
A nie mozecie po prostu ignorowac? To jest najlepszy pomysl, niz to, ze bez
przerwy wkolo Macieju - i dzdzownica i Wy. Fifty fifty. Irytowaly mnie posty
Tracy, po przeczytaniu kilku w ogole sobie darowalam czytanie kolejnych, a
takze odpowiedzi na nie, ktore nie mniej mnie denerwowaly. Nie musialam
nikogo blokowac, a skutek byl zadowalajacy. Ignorowanie - to nie jest trudna
sztuka, ale dla Was za trudna. I te Wasze inwektywy - niezrownowazony
psychicznie, robal itd. Kto tu jest niezrownowazony? Kto tu bardziej ujada?
No kto? Mozecie sobie podac reke. Jestescie sobie rowni.
Dzdzownice lubie i bede sobie z Nia zartowac. Jezeli jest niezrownowazona,
no to trudno. Sami nawolujecie do tolerancji, to ja jestem wlasnie
tolerancyjna - toleruje niezrownowazenie. Znam gorsze wady.
Poziomka

1. Data: 2003-08-06 08:50:09

Od: "dzdzonwica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i gotowaniem bo jest zaśmiecana przez jej posty zawierające jej żałosne
> przemyślenia i dowcipy oraz obelgi pod adresem innych grupowiczów.
hrehrehre policz moje posty i innych i od rawzu ci wyjdzie kogo najpierw
trzeba wykilować.
A grupa ma wszystko wspólne z kuchnią, oprócz takich spamiarskich postów jak
ten twój.

> Jakoś nie zauważyłam żeby dżdżownica podała chociaż jakiś przepis.
Czytasz grupę pobieżnie, dżdżownica podała przepisy. Pychotka!

> Proponuje żebyśmy solidarnie ją blokowali i nie pozwolili sobie ubliżać.
Twoje ego jest zdominowane przez nieuświadomianą potrzebę blokowania. Czy
śni ci się, że jesteś haczykiem w drzwiach wiadomego przybytku?
> A dżdżownica lepiej niech uda się do psychiatry bo z jej głową jest coś
nie
> tak i potrzebna jej fachowa pomoc.
Dżdżownica była i psychiatra kazał powiedzieć, aby przyszli ci wszyscy, co
tu śmiecą na pl.rec.kuchnia i wypisują takie bzdurasy, a on chodzi głodny,
bo nie ma przepisów, bo wszyscy jak te psy z nosem przy ziemi ganiają za
dżdżownicą i poszczekują (jedni z wściekłości, inny z radości, że jest
ganianina).
Dżdżownica zatroskana zdrowiem grupowiczów.

1. Data: 2003-08-06 09:01:23

Temat: Ciasta
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
Lilla, zrobie dygresje w strone kuchni. Lubie robic Twoje polkruche ciasto
(ja dotad nie dodawalam smietany). Na spod blachy klade 1 cm ciasta,
zaledwie, i tak troche urosnie w czasie pieczenia, a w to wciskam sliwki,
najlepiej wegirki, opale. Musza latwo odchodzic od pestki, tak, ze jeden
brzeg owocu zostawiam nie naruszony i tak je wlasnie wkladam, peknieciem w
gore, leciutko tylko uchylone. Jedna przy drugiej, gesto. Na duza trotownice
tych sliwek zuzywam ponad kilogram. Posypuję je sporą iloscią cukru
wymieszanego z cynamonem, po upieczeniu tez. Ciasto jest bardzo sliwkowe,
takie wlasnie lubimy z Ogrem, tak robi Jego Mama i my od Niej to
podchwycilismy. Mozna jeszcze sprobowac zrobic je z agrestem i ochlapac
cytrynowym lukrem.
Poziomka lubiaca zapach ciast

1. Data: 2003-08-06 09:07:31

Od: "dzdzonwica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości

> Dzdzownice lubie i bede sobie z Nia zartowac.
Dżdżownica też lubić Poziomka i być mocno serio w rozmowie!
dżdżownica

1. Data: 2003-08-06 09:19:37

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
AniuS, tak sobie zajrzalam, jakie Ty przepisy podalas na grupie. Trafilam na
Twoje zapytania: co zrobic z agrestu, co zrobic z cukinii i co zrobic z
borowek. To byly pytania, nie przepisy. Przez ostatnie miesiace, zwiazane z
tematyka grupy byly wlasnie te Twoje zapytania. Poza tym wylacznie
dyskusyjki a propos, czy z - dzdzownica.
Jesli chcesz, zeby gdzies byl porzadek, to zacznij Sloneczko od siebie.
:-))))
Poziomka

1. Data: 2003-08-06 09:54:28

Temat: Re: Ciasta
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisała:
[...]
> [...]
> takie wlasnie lubimy z Ogrem, tak robi Jego Mama i my od Niej to
> podchwycilismy. Mozna jeszcze sprobowac zrobic je z agrestem i ochlapac

Swietny pomysl z tym polaczeniem sliwek w ciescie polkruchym :)
Ciesze sie, ze smakuje Ci ciasto polkruche ze smietana, to jedno z moich
ulubionych ciast :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-08-06 10:46:57

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 11:19, osoba przedstawiająca się jako 'Poziomka'
zechciała zauważyć:

> [...]
> dyskusyjki a propos, czy z - dzdzownica.
> Jesli chcesz, zeby gdzies byl porzadek, to zacznij Sloneczko od siebie.

Bo to jest kwestia słabego zrozumienia istoty grupy dyskusyjnej. Co
niektórym się wydaje, że to jakaś baza przepisów i siedzą tu
krasnoludki, które na każde żądanie podadzą jak zrobić herbatę. Odsyłam
do http://rtfm.bsdzine.org/. Przeczytać, przemyśleć.

R.

babeczki
Pieczenie chleba w automacie