Bobowa-festiwal koronki klockowej

1. Data: 2004-09-14 15:29:43

Temat: Bobowa-festiwal koronki klockowej
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w dniach 6-10.10.2004 w Bobowej odbędzie się Miedzynarodowy Festiwal Koronki
Klockowej. Informacje o koronce i Bobowej na stronie
http://ck.bobowa.pl/koronki/index.html
z ciekawości zwykłej spytam :) kto sie wybiera??

1. Data: 2004-09-14 20:13:36

Temat: Re: Bobowa-festiwal koronki klockowej
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Klockowej. Informacje o koronce i Bobowej na stronie
> http://ck.bobowa.pl/koronki/index.html
> z ciekawości zwykłej spytam :) kto sie wybiera??

Standardowo odpowiadam ;-)))

JA !!!!!!
I znając życie, Asik z Tarnowa się dokula ( zwłaszcza, że już ma czym )
;-)))

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2004-09-16 07:32:03

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie będzie:
A - gradobicia,
B - kolejnej wojny światowej
C - nie wezwą nagle mojego męża do pracy
Będę również ja.
Gocha

1. Data: 2004-09-16 11:27:22

Od: "asik" <a...@n...solutions.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Standardowo odpowiadam ;-)))
>
> JA !!!!!!
> I znając życie, Asik z Tarnowa się dokula ( zwłaszcza, że już ma czym )
> ;-)))

Dokula sie, dokula, najlepiej 9 albo 10.10 :))) Bo w tygodniu to raczej nie
ma szans... Zwlaszcza, ze jeszcze grzyby beda...
Pozdrowienia - Asik
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota. #
( )_____/ (wytnij z adresu to co trzeba)
" " www.solutions.net.pl/~asik

1. Data: 2004-10-16 21:13:23

Temat: Bobowa-festiwal koronki klockowej - zdjęcia
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej!

Na http://www.koronki.art.pl (w innych galeriach)
wrzucilam troche zdjec z festiwalu.
A na stronie Bobowej fotki sa tutaj:
http://ck.bobowa.pl/koronki/festiwal/fest_05/index.h
tml
W Bobowej bylo super :)))
Szczegolnie zachwycily mnie Belgijskie koronki -
wreszcie zobaczylam na zywo jak sie te cudenka robi
i przysieglam, ze nigdy sie za to nie zabiore, bo dziubdzianina straszna ;)

pozdroweczka
Kaila
--
http://www.koronki.art.pl
http://kaila.linart.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2004-10-18 00:11:38

Temat: Re: Bobowa-festiwal koronki klockowej - zdjęci a
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To w końcu byłaś czy nie byłaś??? a jesli tak to jakim cudem się nie
widziałyśmy?

poszukuję schematów
pasmanteria w Warszawie (Mińska, Blue City)
Slowniczek
szukam schemat
[szydelko] peczek kukurydziany???