Boczniaki na żywym drzewie

1. Data: 2011-05-07 15:09:19

Temat: Boczniaki na żywym drzewie
Od: B <brak{maupa}maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można "wwiercić" kołki z grzybnią boczniaków w żywe drzewo np.
śliwę? Jesienią lub w przyszłym roku i tak pójdzie do wycięcia. W tym
musi jeszcze stać. Na śliwkach mi nie zależy. Czy grzybnia na żywym
drzewie wyda owocniki?

2. Data: 2011-05-09 04:38:58

Temat: Re: Boczniaki na żywym drzewie
Od: "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-07 17:09, B pisze:
> [...]
> śliwę? Jesienią lub w przyszłym roku i tak pójdzie do wycięcia. W tym
> musi jeszcze stać. Na śliwkach mi nie zależy. Czy grzybnia na żywym

Witam!
Powinna. Zresztą co Ci szkodzi spróbować?

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

3. Data: 2011-05-12 08:32:26

Od: "Artur Gatty" <artur.gatty_usuń_to_@_skasuj_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Ciecinski" napisał w wiadomości grup

>Witam!
>Powinna. Zresztą co Ci szkodzi spróbować?

Jesteś pewny? Boczniaki, jako saprofity chyba rozkładają tylko martwą
materię org.

Biały osad na krzewach porzeczkowych - co to?
porażka w sadzeniu nasion
Dynia makaronowa - czas posiać :-)
jaka pompa do deszczówki
Śnieg