Bogu

31. Data: 2018-04-22 16:12:26

Temat: Re: Bogu
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/04/2018 o 04:30, j...@o...pl pisze:

> pewnie z 90 procent naszego zycia wodzie zawdzieczamy.
> ki glupi huj te mogaca utopic zycie substancje wymyslil!?
>
> jacek

ja zawdzieczam ulge, jak oddam wode z pechcerza

--
gazebo

32. Data: 2018-04-23 03:48:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 kwietnia 2018 16:09:19 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> moze i glupia ale taka to juz nie

przepraszam, moze po prostu zle sie wyrazilem.

> no i git, za dlugo to trwa

wszysytko co dobrem trwa za krotko i za dlugo jednoczesnie.
wszystko zalezy, kto opinie o tym wyglasza i ktora z nich jest prawda wieczna.

jacek

33. Data: 2018-04-23 08:32:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 kwietnia 2018 16:12:25 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> ja zawdzieczam ulge, jak oddam wode z pechcerza

no tak, siusiajac oddajesz wode tez:)

jednak gdybys calej sie pozbyla, umarlabys niechybnie.

34. Data: 2018-04-23 09:05:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 kwietnia 2018 16:10:17 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> i blony, blony
>
> --
> gazebo

masz calkowita racje, gazebo.
takze to, co napisalas, miesci sie w tym pojeciu.

przepraszam, jesli nazbyt plytkie mialem o stopach pojecie.

jacek

35. Data: 2018-04-23 19:29:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/04/2018 o 02:48, j...@o...pl pisze:

> wszysytko co dobrem trwa za krotko i za dlugo jednoczesnie.
> wszystko zalezy, kto opinie o tym wyglasza i ktora z nich jest prawda wieczna.
>
> jacek

dusze, ze ci sie podobala nasza rozmowa

--
gazebo

36. Data: 2018-04-23 19:32:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/04/2018 o 08:05, j...@o...pl pisze:

> masz calkowita racje, gazebo.
> takze to, co napisalas, miesci sie w tym pojeciu.
>
> przepraszam, jesli nazbyt plytkie mialem o stopach pojecie.
>

> jacek

tak to juz jest ze stopami

--
gazebo

37. Data: 2018-04-23 19:37:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/04/2018 o 07:32, j...@o...pl pisze:

> no tak, siusiajac oddajesz wode tez:)
>
> jednak gdybys calej sie pozbyla, umarlabys niechybnie.

a takie salt caramel, co to kurwa jest?

przestane sikac czy przestane pic?

--

gazebo

Do Pani Merkel
Drzewa: życia oraz dobra i zła - komentarz.
Skłonność do ryzyka
Popłoch wśród prawdziwych mężczyzn
bieglym