Bojówki Macierewicza będą mogły strzelać do Polaków

1. Data: 2016-11-17 21:51:55

Temat: Bojówki Macierewicza będą mogły strzelać do Polaków
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdy Obrona Terytorialna kolbami w drzwi załomoce... Bojówki obecnego szefa MON będą
mogły być używane również do działań przeciwko obywatelom Polski.

Oddziały podległe Macierewiczowi będą zatem mogły pacyfikować wydarzenia polityczne
wewnątrz kraju.

Sporo zastrzeżeń budzą również kryteria rekrutacyjne do WOT. Wśród ochotników
znaleźli się członkowie ugrupowań ekstremistycznych i neofaszystowskich. Istnieje
obawa, że rozdanie im broni, przyczyni się do intensyfikacji terroru w Polsce.

http://strajk.eu/bojowki-macierewicza-beda-mogly-str
zelac-do-polakow/

2. Data: 2016-11-17 23:22:22

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Istnieje obawa

Są już może jakieś ofiary kaczyzmu?

Na marszu niepodległości źli kaczyści nie chcieli
nawet murzyna pobić.

http://niezalezna.pl/uploads/still2016/1479385161142
95989297.jpg

Co to na mieście się dzieje.
ODLOT! Dziennikarz "GW" udawał "murzyna" na Marszu Niepodległości
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/odlot-dziennika
rz-gw-udawal-murzyna-na-marszu-niepodleglosci_916747
.html

Nie chcieli go pobić i co zrobisz?

3. Data: 2016-11-18 01:33:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender
> http://strajk.eu/bojowki-macierewicza-beda-mogly-str
zelac-do-polakow/

http://m.niezalezna.pl/63869-zamieszki-przed-siedzib
a-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

--
XL

4. Data: 2016-11-18 02:58:16

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak są ofiary masz prowadzoną brunatną księge ile jest zabójstw, pobić, wandalizmu co
rok, dokonywanego przez bandytów z ugrupować -faszystowskich, a pis da im teraz broń
na ostrą amunicje, aby mordowali polaków, gdy już mordują.

5. Data: 2016-11-18 03:18:37

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Lord Gender
> http://strajk.eu/bojowki-macierewicza-beda-mogly-str
zelac-do-polakow/

http://m.niezalezna.pl/63869-zamieszki-przed-siedzib
a-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

------

Policja używa gumowych kul jak jest ostro na ulicy ty tłuku pierdolony. Mordercy z
ugrupowań faszystowskich to już ostra broń, a ostra broń jest do zabijania, gdzie
ustawa zezwala na ZABIJANIE Polaków.

6. Data: 2016-11-18 08:39:40

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Lord Gender
zelac-do-polakow/

>http://m.niezalezna.pl/63869-zamieszki-przed-siedzi
ba-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

Policja jest od walki z rabusiami

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/korwin-mikk
e-nazwal-gornikow-rabusiami-piotr-duda-odpowiada,533
759.html

twoj guru nazwał górników rabusiami :-)

7. Data: 2016-11-18 11:01:53

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> [...]

> pierdolony. Mordercy z ugrupowań faszystowskich to już ostra broń, a
> ostra broń jest do zabijania, gdzie ustawa zezwala na ZABIJANIE

Chyba takich gnojków i prowokatorów jak Ty.

A może przygłupów..? ;-)

Przestań wreszcie tutaj jazgotać i jazda na ulicę !

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

8. Data: 2016-11-18 11:24:57

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Tak są ofiary masz prowadzoną brunatną księge ile jest zabójstw

Ta księga jak rozumiem jest tajna?

9. Data: 2016-11-18 14:52:19

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Lord Gender pisze:

> [...]

Chyba takich gnojków i prowokatorów jak Ty.

A może przygłupów..? ;-)

Przestań wreszcie tutaj jazgotać i jazda na ulicę !

Wiem cieszy ciebie że władza chce mordować tych normalnych polaków, jak za komuny,
buraczane ormo biegało za tymi normalnymi polakami, patrz jak historia się powtarza,
znowu jesteście w tym samym miejscu, bo nigdy nie byliście po tej dobrej stronie.

10. Data: 2016-11-18 14:53:04

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:
> Tak są ofiary masz prowadzoną brunatną księge ile jest zabójstw

Ta księga jak rozumiem jest tajna?

Google ci się zacina?

6 milionów przeciwko 32 milionom
Kurczak za 1zł
Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków
To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.
Nienawiść buractwa do kultury