Bol brzucha

1. Data: 2004-03-08 19:58:05

Temat: Bol brzucha
Od: "Beata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
od mniej wiecej pol roku meczy mnie bol brzucha. W zasadzie bol brzucha to
za duzo powiedziane - taki cmiacy jak zab bolik, polaczony z uciskiem po
lewej stronie brzucha ciut nizej zeber. Pojawia sie i znika, ale srednio raz
dziennie to czuje. Probowalam to pokojarzyc z jakimis potrawami, ale nie
wychodzi- zadnej korelacji- wszystko mu jedno:-) Wspomnialam o tym lekarce,
dala mi skierowanie na USG jamy brzusznej, ktore wykazalo, ze prawdopodobnie
mam trzecia nerke- ale poza tym - zadnych powodow do takich dolegliwosci.
Macie jakis pomysl, co to moze byc? Niby niespecjalnie dolegliwe, ale
baaaaaaaardzo denerwujace.

Pozdrawiam,
Beata
r...@g...pl

2. Data: 2004-03-08 20:03:25

Temat: Re: Bol brzucha
Od: POKREC <p...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata wrote:

> [...]
> mam trzecia nerke- ale poza tym - zadnych powodow do takich dolegliwosci.
> Macie jakis pomysl, co to moze byc? Niby niespecjalnie dolegliwe, ale

Nie jestem lekarzem - tez tak miewam, czasem pojawia sie nieco ostrzej.
Rzadko, i najczesciej wtedy, kiedy mam wiekszy stres. Sam sie
zastanawiam, czy to nie sa wrzody (one ponoc daja objawy bolu po gornej
stronie zoladka, ponizej zeber). Ale dopoki nie jest gorzej i sie nie
pogarsza, to olewam. Lekarz jest jak lekarstwo: co za duzo, to niezdrowo
;-))))
Pzdr,
POKREC.

3. Data: 2004-03-09 07:17:12

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dolegliwosci. Macie jakis pomysl, co to moze byc? Niby niespecjalnie
> dolegliwe, ale baaaaaaaardzo denerwujace.

można rozważać i rozważać , ale tak przokazji jak będziesz u lekarza to
zapytaj się o zespół jelita wrażliwego:)
bardzo dużo ludzi na to cierpi i nie zdaje sobie nawet sprawy , m.in daje to
właśnie takie ćmiące , bardzo denerwujące i przeszkadzające w normalnym
fynkcjonowaniu dolegliwości .

pozdr Magda z wrażliwymi jelitami

problemy po goleniu
bariera krew-mózg - info w sieci
temperatura po wyrwaniu zeba
Czy ktoś miał zabieg usunięcia żylaków powrózka nasiennego?
Prywatnie czy przez NFZ?