Ból głowy!!!!

1. Data: 2003-08-28 21:53:02

Temat: Ból głowy!!!!
Od: "asuska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój problem polega na tym że od roku prawie codzinnie boli mnie głowa, byłam
u 4 neurologów i nic, mam zrobioną tomografie glowy, eeg, przeswietlenie
kregoslupa szyjnego, bralam od gorma lekow i nadal nic, przez caly lipiec i
sierpien jade na przeciwbolowych, teraz zaczelam brak Ketonal i Talvosilen,
narazie mi jeszcze pomagaja, ale ile mozna czasu brac leki przeciw bolowe.
Zaczynam popadać juz w lekomanie a to jest bardzo niebezpieczna choroba, a
ja chcialabym sie dowiedziec co mi jest. Zapisalam sie do "Poradni leczenia
bólu" ale to dopiero w październiku, tak działa nasz system leczenia. 3 lata
temu mialam odperacje na dyskopatie ledzwiowa, i podejrzewam ze teraz tez
mam dyskopatie ale szyjna, na zwyklym przeswietleniu tego niewidac, a nie
moge sie doprosic lekarzy o skierowanie na rezonas magnetyczny ktory da mi
100% pewnosc ze to nie przez kregoslup. Jesli ktos ma jakies rady lub
wskazowki to bardzo prosze o pomoc, bol glowy to najgorsza rzecz jaka moze
byc. Jesli czyta to jakis lekarz w okolicach warszawy to prosze o jakis
kontakt!

Serdecznie pozdrawiam i prosze o pomoc.

2. Data: 2003-08-29 20:36:41

Temat: Re: Ból głowy!!!!
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asuska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mój problem polega na tym że od roku prawie codzinnie boli mnie głowa,
(...)

Zobacz tu - Polekowe bóle głowy "z odbicia":
http://www.psychiatria.pl/neuropsych1999/neur01.htm

Pozdrawiam
DominikaNM

3. Data: 2003-09-03 09:10:01

Od: " krzem" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

asuska

nalezaloby jeszcze wziac pod uwage alergie pokarmowa
do alergologa zazwyczaj nie jest sie latwo dostac .... ale

moze to to?

zycze zdrowia i powodzenia

otwor pomiedzy komorami serca u noworodka
Dawca krwi
Problem z NOGAMI ......
krew w slinie, etc. - dosyc pilne
torbiel jajnika a test ciązowy