Ból nogi, od biodra po stopę

21. Data: 2010-08-04 10:11:57

Temat: Re: Ból nogi, od biodra po stopę
Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sie, 11:52, "Iwona_s" <i...@T...pl> wrote:
> Użytkownik "jQ" <j...@g...com> napisał w
wiadomościnews:9bf84604-2479-4a84-9174-c5b3f25664e1@
f33g2000yqe.googlegroups.com...
> Ten ból kolana, to masz od przodu, czy tyłu?
Zdecydowanie od przodu. Z tyłu nie czuję nic niepokojącego. Ból jest
zwłaszcza przy przenoszeniu dużego obciążenia na kolano, a wchodzenie
po schodach to już kompletnie masakra. Przy stawianiu stopy na ziemię
czuję, jakby kość udowa i piszczel miały się wbić jedna w drugą. W
trakcie spoczynku czy też gdy noga jest w powietrzu, czuję taki jakby
ucisk, mrowienie od przodu.

22. Data: 2010-08-04 11:46:21

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Animka napisał:

> Ja się właśnie zapisałam na ktoregoś tam października! Najpierw to
> będzie wizyta u lekarza od rehabilitacji a potem jeszcze trzeba będzie
> znowu czekać na swoją kolejkę.
> Skierowanie mam od lekarza n.med-chirurga traumatologa, który
> powiedział, żeby gdzieś na jesieni, po rehabilitacji przyjść na wizytę.
> Trąci mi to wszystko jakąś groteską.

niestety, kolejki sa masakrystyczne, ja mialem to szczescie w
nieszczesciu, ze lekarz na oddziale rehabilitacji przyjal mnie z marszu
na dzienny oddzial szpitala, ale jak chodze na takie dwutygodniowe
zabiegi to swoje musze odczekac, nie ma zmiluj

--
bla

23. Data: 2010-08-04 18:52:36

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie dokładnie czytałam, ale nie doczytałam się w wątku wieku,
a to może być istotne.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

24. Data: 2010-08-05 05:17:46

Od: "jQ" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie dokładnie czytałam, ale nie doczytałam się w wątku wieku,
> a to może być istotne.
Nieco ponad 30. Jak pisałem, ortopeda wykluczył problem zwyrodnienia stawów.

porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)
Za dużo płytek krwi. Jak rozrzedzić gęstą krew?
6 tydz ciazy a bol jajnika
Zespół popunkcyjny po nieudanym znieczuleniu
Kleszcz ?